Lin's Weekly #20



M'n vijfde Weekly alweer, als je dit soort dagboekjes bijhoudt, lijken de weken nog veel sneller voorbij te gaan! Ik had toch eergisteren m'n vorige Weekly geplaatst? ;-)



Maandag heerlijk nog een extra (Pinkster)dag vrij! Geen afspraken op de planning, dus ik ben de ochtend begonnen met 7 km hardlopen. Zo heerlijk om zo de dag te beginnen! Nadat ik gedoucht heb, vind ik dat ik wel een kop koffie met slagroom en een stukje chococla verdiend heb, heb er tenslotte hard genoeg voor gewerkt toch?!
Na de koffie is er werk aan de winkel, er staat nog een stapel verhuisdozen in de garage die toch echt een keer doorgeworsteld moeten worden. Ze staan er nu al ruim 1,5 jaar zonder dat ze van hun plek gekomen zijn, dus 3/4 kan weggegooid worden. Opgeruimd staat netjes!
De rest van de dag hebben we lekker rustig aan gedaan, manlief heeft nog wat geschilderd buiten, want de steiger wordt morgen opgehaald, dochterlief neemt lekker rustig aan doen wel heel letterlijk en ligt te slapen op de bank en ik lees een boek, kijk wat tv, lees wat blogjes en rommel wat in huis.


Kijk m'n looplamp, die ik gescoord heb op de brocante-markt tijdens Pinksteren, eens leuk hangen!
Yeah, na de watermeloen komen nu ook de paprikaatjes boven de grond!
Door het hele huis kom ik van deze spinnen tegen. Deze hangt al een tijdje in de badkamer, maar ook in de keuken, woon- en slaapkamer ben ik al familieleden van 'm tegengekomen. Zou het komen doordat manlief buitenom aan het voegen en schilderen is en dat ze binnen een veilig heenkomen zoeken??


Werkdag 2 deze week, m'n gave industriële lamp boven m'n bureau wordt steeds gezelliger!
Ik ben gisteravond begonnen met het Long Lashes Wimperserum van Dr. Massing. M'n vriendin heeft dit ook gebruikt en bij haar is heel duidelijk te zien dat haar wimpers voller en langer zijn geworden. Ik heb zelf korte en lichte wimpers, ik moet altijd vreselijk m'n best doen met mascara om er nog wat van te maken. Ben erg benieuwd hoe het bij mij gaat uitpakken, maar daar moet ik nog een maand of 2 geduld voor hebben...
's Avonds is manlief aan het zwemmen, dochterlief naar handbaltraining en ik hijs me in m'n hardloopkleding, hoewel het best wel regent. Maarrrrr, ik heb nog een regenjasje van H&M in de kast liggen, die ik nog nooit gebruikt heb, dus voor alle zekerheid trek ik deze maar aan. Dat doe ik dus nooit meer, want de binnenkant was veel natter dan de buitenkant, ik durfde me bijna niet meer te bewegen, wat een vies gevoel langs m'n blote armen! Heb het bij een snelle 5 km gehouden, kon ik eindelijk dat vieze ding uitdoen...


Donderdagochtend heb ik m'n laatste ochtend gewerkt deze week en is m'n weekend alweer begonnen!
Na de lunch met twee kadetjes met een eitje heb ik wat gerommeld met de Hema-lenzenset voor m'n mobiel, best goed gelukt deze druppelfoto!
Hier zat ik al een paar dagen op te wachten, m'n nieuwe By Lou Lou Smart Little Bag is binnen! Ik zag 'm hangen bij ons in het winkelcentrum, maar ik vond € 79,95 toch wat veel geld voor een portemonnee. Maar ik kreeg 'm niet uit m'n gedachten en ben eens gaan googlen en wat denk je? Zag ik 'm gewoon bij www.mylittlegreenbag.nl voor € 39,95! Hier heb ik geen seconde over nagedacht, ik heb meteen op de bestelknop gedrukt en nu is-ie binnen en nog mooier dan ik verwacht had. Er komt snel een review online!


Vrijdag is m'n vrije dag, ik heb gisteren alle huishoudelijke klusjes al gedaan, dus nadat dochterlief om 8 uur naar school is gegaan, ligt er een hele vrije dag voor me. Heerlijk lezen, Netflixen, blogjes lezen, koffie drinken en chocola eten, heerlijk!!
Oeps, ik geloof dat ik nu toch echt nieuwe sokken moet! Snel naar de Primark voor deze supersokken, gelukkig is er net een filiaal in Alkmaar geopend!
Manlief heeft wat spullen besteld, waaronder een pH-meter en allerlei tabletten, zodat het water in de opblaasbare jacuzzi goed blijft en we dit niet elke week hoeven te vervangen. Er gaat 800 liter in, dus dat moet je ook niet elke week willen vervangen! Hij heeft een pomp gekocht, die het water uit het bad pompt, want als je die 800 liter met emmertjes moet verwijderen, ben je nog wel even bezig...


Dochterlief moest zaterdagochtend van half 9 tot 11 uur werken. Ik ben ook rond half 9 m'n mandje uit gerold voor een lekkere 8 km door de duinen.
Nadat ik gedoucht had, kwam dochterlief thuis met voor ons alle drie een gebakje, die ze gehaald had bij de allerbeste banketbakker in Castricum. Lekker met z'n drieën een bakkie gedaan, heerlijk zo'n zaterdag zonder al te veel dingen die moeten!
Kijk m'n augurk eens groeien! Tot nu toe zitten er alleen nog maar bloemetjes aan, ben heel benieuwd wanneer de augurken verschijnen...
's Middags kijk ik twee wedstrijden van de zoon van m'n vriendin die een toernooi heeft bij ons in Castricum, daarna doe ik wat boodschappen en kook ik voor ons drietjes. 's Avonds gaat manlief muziek maken bij een kennis en dochterlief gaat met d'r vriendinnen op stap, dus ik heb een avond het rijk alleen! Netflix, here I come!


Op zondag moet er door dochterlief gehandbald worden en aangezien ik de coach ben, stappen we samen rond 13.00 uur in de auto. Helaas verloren, na thuiskomst ziet de gang er uit, zoals-ie er meestal uitziet als ik er niets aan doe. Hoe moeilijk kan het toch zijn om je schoenen op het schoenenrek te zetten?! Grrrrrrr....
Eind van de middag breng ik dochterlief met d'r neefje en m'n ouders naar Hotel Akersloot, waar ze op onze kosten Life Cooking gaan meemaken. Dit hebben m'n ouders van ons cadeau gekregen omdat ze dit jaar beide 70 worden en aangezien ze maar 2 kleinkids hebben die ze niet zo heel vaak meer zien, gaan ze lekker een avond op stap met z'n viertjes.
Als ik thuiskom heeft manlief de open haard opgestookt en Chinees laten bezorgen, dus wij eten heerlijk romantisch met ons bord op schoot voor de tv. Moet kunnen op z'n tijd!
Ik kwam dit roze kussenhoesje tegen bij de Hema, vind 'm helemaal leuk! Ik heb 'm stiekem op de bank gegooid, ben benieuwd wat man- en dochterlief er van vinden!

Zo, dat was de week weer, vanaf morgen is het tot aan Kerst gedaan met de korte werkweken! Gewoon weer lekker 3,5 dag per week aan het werk, moet zeggen dat die regelmatigheid me ook prima bevalt!

Tot de volgende Weekly!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen