Taggin' Thursday: My life in 20 questions

Op verschillende blogs kwam ik de 'My life in 20 questions' tag tegen. Deze heb in in een ver verleden met een aantal andere vragen ook al eens gedaan op Instagram, maar ik het kader van Taggin' Thursday vind ik het een goed idee om deze 20 vragen ook op m'n blog te beantwoorden.

1. Favoriete kleur?
Grijs! Ik hou ook van roze en wit en groen, maar ik val toch het meest op grijs

2. Favoriet getal?
M'n favoriete getal is 7. Ik kan het niet onderbouwen en het heeft me ook nog nooit geluk gebracht, maar 7 is al sinds dat ik een klein meisje was m'n lievelingsgetal

3. Droombaan?
Vanaf dat ik kon praten, wilde ik dierenarts worden. Gelukkig kreeg ik een VWO advies, maar daar bleek dat ik absoluut geen beta-persoon ben. Na diverse dikke onvoldoendes voor schei- en natuurkunde heb ik uiteindelijk voor het economische profiel gekozen.
Op dit moment vind ik dat ik die droombaan al heb, ik run de verkoop binnendienst en alles wat daarbij hoort bij het bedrijf waar ik nu sinds 2,5 jaar werk en daar word ik heel gelukkig van!

4. Waar zie je jezelf wonen in je eentje?
Ik ben van huis uit gaan samenwonen en ben nog steeds gelukkig met diezelfde man in ons ondertussen derde huis, dus ik heb nog nooit op mezelf gewoond. Eerlijk gezegd hoop ik dat me dat nu niet meer gaat gebeuren!

5. Favoriete manier om te reizen?
Met de auto, hoewel ik tegenwoordig ook heel veel lopend doe. Voorheen pakte ik voor elk klein stukje de auto, maar als ik nu wat kleine boodschappen moet doen, wandel ik gewoon even naar de supermarkt

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?
Lezen, hardlopen, fotograferen en blogs lezen en schrijven

7. Favoriete kledingwinkel?
Sinds een jaar staat Melange7 in Heiloo met stip op nummer 1 als favoriete kledingwinkel. Melange7 is een winkelconcept 'dat bestaat uit een melange van producten op het gebied van lifestyle in de breedste zin van het woord'. Je kunt hier niet alleen 7 dagen in de week neuzen tussen de mooiste kleding en gave woonaccessoires, maar in het bijbehorende restaurant kun je ook heerlijk lunchen of dineren of gewoon een kopje koffie drinken. De truffelrisotto is een aanrader!


8. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?
Ik heb vreselijk m'n best gedaan om kaarten te bemachtigen voor één van de concerten van Adele, maar dit is helaas niet gelukt. Dit concert had ik heel graag bijgewoond, maar nadat ik de Carpool Karaoke van James Corden met the Red Hot Chili Peppers gezien heb, zou ik ook heel graag een concert van hen mee willen maken!

9. Favoriete thee?
Rooibos honing met een klein beetje honing

10. Verzamel je iets?
Ik ben niet echt een verzamelaar, alhoewel... ik heb ondertussen wel een hele stapel notitieboekjes....

11. Ik kan niet slapen zonder....
... te lezen voordat ik het licht uit doe! Volgens mij doe ik dit al vanaf het moment dat ik kon lezen. Elke avond, of het nou vroeg is of laat, of ik nou gedronken heb of niet, ik lees altijd een paar bladzijden (of hoofdstukken, net hoe lang ik het volhou)  in het boek waar ik op dat moment in bezig ben. Dat is op dit moment trouwens De Verbeelding van Harlan Coben, een steengoed boek!


12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?
Ik weet het, het klinkt heel materialistisch, maar dan zou ik in m'n eentje gaan (woon)winkelen zonder dat ik op de prijskaartjes hoef te kijken... Gewoon kopen wat ik leuk vind, dat lijkt me zo geweldig voor een keer!

13. Favoriete make-up merk?
Geen, ik ben wat make-up betreft absoluut niet merkvast. Kom ik ergens een leuke aanbieding tegen, dan neem ik het mee of als iets goed werkt bij een vriendin, dan probeer ik het ook een keertje uit

14. Favoriete lekkernij?
Chocola, by far en in alle soorten, smaken en maten!

15. Favoriete seizoen?
Ik twijfel tussen de lente en de zomer, maar ik denk dat ik dan toch voor de zomer kies. Buiten eten, lange zomeravonden met vrienden en een flesje rose in de veranda en zonder sokken en jas naar buiten.... ja, ik kies voor de zomer!

16. Slaap je met je deur open of dicht?
Dicht!

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik volg al jarenlang een groot aantal blogs. Vooral de lifestyle blogs vind ik leuk om te lezen en omdat ik op de een of andere manier altijd wel iets van een dagboekachtig iets bijhoud, vond ik een blog een hele mooie manier om online een dagboek bij te houden

18. Heb je een abonnement op (een) tijdschrift(en)?
Ik ben geabonneerd op de VT Wonen en de Margriet, heerlijk om op donderdagmiddag met een kopje koffie en wat chocola door de nieuwste Margriet te bladeren!

19. Wat deed je afgelopen nacht om 00.00 uur?
Slapen!

20. Favoriete parfum?
Dat is al jaren Dune van Christian Dior!


Ik vind het bij collega-bloggers erg leuk om de antwoorden op deze 20 vragen te lezen, ik hoop dat je me op deze manier een beetje beter hebt leren kennen!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen