Interior Inspiration: behang


We wonen nu ruim een jaar in ons nieuwe huis en ik vind het nu wel tijd worden om onze slaapkamer wat gezelliger te maken. Deze ziet er best prima uit met witte muren, mooie nieuwe vitrage voor de ramen en een lichte laminaatvloer, maar van mij mag-ie wel iets spannender. Ik twijfel nog wel een beetje over een muur in een contrasterende kleur of een muur met een stoer behangetje. Als ik naar de volgende behangetjes kijk, word ik best wel een beetje enthousiast....


bron


Behang in een lekkere opvallende kleur vind ik wel erg leuk, maar ik ben bang dat je dan weer zo beperkt bent in de keuze van met name je dekbedovertrek... 

bron

Dit behang vind ik geweldig! Ik weet niet of het nu direct past op een slaapkamer, maar met bijv. een stoer houten bankje en een mooie groene plant ervoor denk ik dat het wel heel gaaf kan worden!

bron

Dit is een plaatje, dat ik ook al eens gedeeld heb op Instagram. Ik vind niet alleen dit behang geweldig, maar ik zou de hele kamer heel graag zo in onze eigen slaapkamer willen plaatsen, wat een schitterende combi!
VT Wonen heeft een aantal van dit soort industriƫle behangetjes in de collectie, maar tot m'n grote spijt krijg ik manlief niet zo ver dat hij dit op de slaapkamermuur gaat plakken, helaas is-ie niet zo enthousiast als ik ben!

bron

Ik denk dat ik dit het mooiste plaatje vind van alle foto's in deze post. Dit straalt zoveel rust uit, dit fotobehang is gewoon gemaakt voor de slaapkamer! Ik zou de achtergrondkleur wel wat minder bruin willen, maar ik vind 'm verder echt heel gaaf! 

Nog een paar mooie voorbeelden van fotobehang op een rij:

bron

bron

bron

Toevallig sprak ik vanmiddag op m'n werk onze drukker, die in z'n vrije tijd schildert en echt niet onverdienstelijk! We zitten sinds twee maanden in ons nieuwe pand, dus m'n kantoor moet nog een beetje aangekleed worden. Vanachter m'n bureau kijk ik naar een hele witte muur, nu stelde onze drukker voor om daarop een mooie muurschildering te maken van een raam met uitzicht of een duinpad, dat uitkomt op het strand.... Dat klinkt goed, ik ga morgen 'ns een balletje opgooien bij m'n baas!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen