Decoratie boven de bank.... maar wat??

Ik heb van de week twee van deze geweldige, oude, industriële schaarlampen gekocht bij Brocaatje. Deze komen beide boven onze hoekbank te hangen, eentje boven de hoek en eentje links van de bank, voornamelijk als leeslamp. Op dit moment hangt er for the time being een 'kunstwerk' van Woonexpress boven de bank, maar deze ben ik al een tijdje zat. Tijd dus om inspiratie op te doen over nieuwe decoratie boven de bank, maar wat??

Achter de eettafel hebben we een lange plank hangen, waarop ik allerlei leuke woonaccessoires tentoon stel. Zo'n plank boven de bank lijkt me ook wel wat, dan misschien met een aantal wat grotere lijsten met een paar mooie zwart-wit-foto's en wat abstracte tekeningen...



We kunnen natuurlijk ook kiezen voor iets heel anders, bijvoorbeeld een gaaf behangetje, een barcode (!) of een collage van onze mooiste vakantiefoto's tot nu toe!




Wat ik ook heel gaaf vind, is om een lege lijst op te hangen, met daarin een aantal draden met klemmetjes of knijpertjes, waar je elke keer weer andere foto's in kan hangen. Ben alleen een beetje bang dat dat te druk wordt voor boven de bank, daar moet ik misschien een ander plekje voor gaan zoeken...


We hebben nog wel een aantal hele gave foto's op onze computer staan, waar we uiteindelijk iets gaafs mee willen doen. Wat er ooit zeker bij ons in huis gaat komen, is een IXXI, dit vind ik zo'n gaaf systeem! Ik zou dan wel iets groots en meeslepends willen ophangen, dus dan moet ik eerst nog even verder sparen.... 


Genoeg keuze dus, maar omdat de muur boven de bank best wel een plek is, waar je niet zomaar iets op kunt hangen, gaan we er nog even rustig een paar nachtjes over slapen. We laten het huidige 'kunstwerk' gewoon nog even hangen, tenslotte zijn de lampen er toch nog niet.... Wordt vervolgd!

Liefs,
Lin ✿

2 opmerkingen

  1. Gave lampen! Wij moeten ook nog steeds iets voor boven de bank hebben, vind het best moeilijk. Maar lampen zijn ook een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, ze hangen er nu al enige tijd en ik ben er ontzettend blij mee! Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar iets leuks voor boven de bank, tussen beide lampen in, dus als je iets leuks hebt gevonden, hoor ik het graag! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen