Mijn 2016 wish-bucket-todo-list


Elk jaar krijg ik rond Oud & Nieuw wel een paar keer de vraag 'En... heb je nog goeie voornemens?' Nu ben ik over het algemeen niet zo van de voornemens; ook dit jaar ga ik gewoon weer door zoals ik vorig jaar geëindigd ben, maar er zijn wel een aantal dingen die ik dit jaar (anders) wil gaan doen. Onderstaand mijn kruising wish list / bucket list / to do list, lees je mee?

★ 3 x per week bloggen ★ nu écht een keer dat weekendje weg met manlief boeken ★ elke maand minstens 40 km hardlopen ★ nu we het toch over hardlopen hebben... die 10 km moet nu toch echt een keer gaan lukken! ★ alle was meteen opvouwen als het uit de droger komt en niet meer alleen de handdoeken, zodat we de rest van de week onze onderbroeken en sokken uit de niet-opgevouwen-wasmand moeten plukken ★ (liefst) elke week een nieuw recept uitproberen ★ m'n achterstand in het lezen van de VT Wonen inlopen, zodat ik tenminste een keer op tijd ben voor de bel-en-win-acties ★ een cursus Excel voor gevorderden volgen, zodat ik de sheets van m'n baas eindelijk eens begrijp ★ de layout van m'n blog professionaliseren ★ .... maar dan zal ik ook een cursus web design moeten gaan volgen, want ik ben een absolute HTML-beet ★ veel vaker naar de sauna ★ gewoon weer ouderwetse verjaardagskaartjes sturen in plaats van een plaatje via Facebook ★ elke dag minstens één tweet plaatsen ★ 's nachts rijden als we in de zomer naar Italië gaan, zodat we hopelijk eens een keer niet in een enorme file komen te staan ★ er alles aan doen om dit jaar op wintersport te gaan, dan maar minder shoppen! ★ veel meer gebruik maken van de cursussen fotograferen die ik gevolgd heb, dus ook veel meer fotograferen ★

En jij, heb jij nog goeie voornemens?

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen