Een teken van leven


Ik zie dat het al best wel een tijd geleden is dat ik m'n laatste blogpost heb geplaatst... shame on me, maar ik ben de afgelopen weken met zoveel dingen bezig geweest, zeker ook wel bloggerelateerd, waardoor het werkelijke bloggen er een beetje bij ingeschoten is.

De belangrijkste reden is m'n werk. Ik werk nu bijna 2,5 jaar in een bedrijf, dat allerlei leuke producten met zaden ontwerpt en verkoopt. Het zadenseizoen loopt van ongeveer december tot april; normaal gesproken werk ik 3,5 dag per week op kantoor, maar de afgelopen vier maanden was het zo ontzettend druk dat ik 4 dagen op kantoor aanwezig was en daarnaast nog minimaal 1 dag in de week thuis werkte.
Gelukkig is de rust weer een beetje weergekeerd en ga ik in mei weer terug naar m'n gewone 3,5 dag op kantoor. Ik hoop m'n werk daar dan in die 28 uur te kunnen doen, zodat ik thuis weer tijd heb voor m'n eigen dingen, zoals bloggen en ramen lappen enzo... ;-)

Ondertussen ben ik mezelf aan het verdiepen in Wordpress. Ik zou graag m'n Blogger blog over willen zetten naar Wordpress, zodat ik wat vrijer ben in de indeling van m'n blog. Hiervoor wil ik ook nog een cursus web design gaan doen, want ik heb nog geen kaas gegeten van HTML en zoekmachine-optimalisatie e.d. Een domeinnaam heb ik vorig jaar al aangeschaft, maar nu nog de kennis en de tijd om alles in elkaar te zetten.... Komt goed!

Het voordeel van enige tijd niet bloggen, is wel dat ik ondertussen een hele lijst met blogonderwerpen heb genoteerd in m'n notitieboekje, dus een gebrek aan inspiratie kan de komende tijd geen excuus meer zijn om niet te bloggen!

Ik ga nog even verder Wordpress-puzzelen, ik spreek jullie snel weer!!

Liefs,
Lin ✿



Geen opmerkingen