Nevernotrunning.... hardloopkledng


Sinds m'n negende doe ik aan handbal, een heerlijke sport die in de herfst en winter gespeeld wordt in een sporthal en in de nazomer en het voorjaar buiten op een geasfalteerd veld.
Toen ik jaren geleden in de damesselectie terecht kwam, werd er van je verwacht dat je in de 2 maanden 'zomervakantie' je conditie zodanig op peil hield, dat je na de zomerstop direct weer een hele wedstrijd van 60 minuten moest kunnen spelen. Dat was het moment dat ik ben gaan hardlopen en dat doe ik inmiddels al weer heel wat jaren.

Ondertussen speel ik al een jaar of twee niet meer in de selectie, maar doe ik op zaterdagavond af en toe een wedstrijdje mee met het derde team. Hardlopen ben ik wel blijven doen en toen ik een aantal jaar geleden de juiste schoenen en goeie kleding aangeschaft heb én een app op m'n telefoon heb geïnstalleerd om m'n vorderingen bij te houden, is het een echte hobby geworden.

Toen ik nog in de selectie speelde, was het hardlopen in de zomer een noodzakelijk kwaad. Nu heb ik op zich m'n lichaam wel mee, ik ben lang, vrij slank en heb lange benen, dus het hardlopen werd op den duur steeds leuker. Sinds een jaar of 2 ben ik redelijk fanatiek hardloopster en probeer ik 3 keer in de week minimaal 5 km te lopen.

Ik ben nog steeds geen lange-afstandsloper en m'n doel is ook zeker niet om een (halve) marathon te lopen, maar ik vind het heerlijk om op een moment dat me zelf het beste uitkomt, m'n hardloopspullen aan te trekken, de deur open te doen en een rondje te rennen. Nu is het wel zo dat je echt veel lekkerder rent in gave hardloopkleding ;-) dus heb ik ondertussen wel het een en ander aan tights en tops in de kast liggen.

Morgen gaan manlief en ik samen naar AZ-Ajax (dit doet hij normaal gesproken samen met m'n vader, maar nu deze op vakantie is, kan ik eens een keer mee). Er is door AZ gevraagd om in het rood te komen en omdat manlief geen enkel rood shirt heeft, heeft-ie er gisteren eentje besteld bij Wehkamp.
Toen ik zag dat er dit weekend nog eens extra 25% korting werd gegeven op de sale, heb ik mijn slag geslagen op de hardloopafdeling. Ben zo blij met m'n nieuwe aankopen, helemaal nu ik deze 4 artikelen heb kunnen kopen met in totaal € 115,01 korting!! Ik heb voor 2 broeken en 2 shirt slechts € 62,84 betaald, dit ben je normaal gesproken kwijt voor 1 hardloopcapri van Adidas!! Ik hou zo van uitverkoop...

Onderstaand de kleding die ik heb gekocht, en waarin ik zeker weten een persoonlijk record ga rennen op de 5 km! Sla je slag, alleen dit weekend geldt de extra korting van Wehkamp nog!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen