My 5 most liked Instagram pics


Laatst las ik een artikel over Iconosquare, waar je onder andere je Instagram-statistieken kunt raadplegen: wat zijn m'n meeste gelikete foto's, hoeveel procent van m'n volgers liket m'n posts of reageert op m'n posts en veel meer leuke statistieken. Met deze webapp heb ik 'ns op een rijtje gezet wat mijn 5 meest gelikete foto's van de afgelopen maand zijn!

Sinds een maand of drie post ik elke avond een inspiratiefoto met de hashtag #mydailydoseofpinspiration. Deze foto's halen nog steeds veel meer likes dan m'n eigen foto's, maar ook m'n eigen foto's worden gelukkig niet overgeslagen. Hier komen de 5 foto's die mijn volgers het leukst vinden:

Op nummer 5: de heerlijke spinazie-pasta, die onze dochter voor ons kookte op een dag dat manlief en ik allebei aan het werk waren en geen tijd hadden om boodschappen te doen. Zo lief! En inderdaad, het was net zo lekker als dat het er uit ziet!!


Op nummer 4 een foto van een bos verse bloemen. Op ons tv-dressoir staat standaard een bos bloemen, meestal een bos die ik zelf heb samengesteld uit een aantal soorten bloemen, die ik leuk bij elkaar vind passen. De bos past zich altijd aan het jaargetijde aan, soms staan er dan ook Paastakken of tulpen, maar de vaas is in ieder geval nooit leeg!


Een goeie derde is de foto, die ik gemaakt heb tijdens onze vakantie op Lefkas, een schitterend Grieks eiland. Dit strand, Porto Katsiki, is één van de gaafste stranden die we hebben bezocht en staat in de top 10 van de meest mooie stranden in Europa (en dat is meer dan terecht!). Je moet er wel even 100 treden voor af (en natuurlijk ook weer op), maar dan heb je wel wat!!


Op nummer 2 een veranda-foto. In het voorjaar is manlief begonnen met de bouw van onze veranda. Deze is inmiddels al een paar weken af en is echt onze tweede huiskamer geworden. Tijdens de Tuinfair in Midwoud eerder dit jaar heb ik deze wandpallet gekocht en hij hangt echt perfect op z'n plek in de veranda!


En met stip en grote voorsprong op nummer 1: een foto van onze veranda in vol ornaat! Met het mooie weer van de afgelopen weken hebben we hier al heel wat uurtjes doorgebracht en vooral 's avonds met de kaarsjes aan is het zo'n gezellig plekje! Ook dochterlief zit hier graag met haar vriendinnen, hier gaan we echt nog jaren plezier aan beleven!

Ik heb trouwens sinds kort de fotografie-app Retrica ontdekt, deze heeft hele gave filters om je foto's nog mooier te maken, echt een aanrader!! Enne, ik kan met deze app zelfs leuke selfies maken en neem maar van mij aan dat ik al heel wat selfies heb weggegooid!!


Ik duik ondertussen nog even in Iconosquare, vind het zo leuk om de statistieken achter m'n foto's te zien! Tot de volgende top 5!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen