Taggin' Thursday.... 55 random questions


Tijdens m'n zoektocht naar leuke blogs kwam ik op de blog van Hester een leuke tag tegen, '55 Random Questions'. Er zitten een aantal hele leuke, interessante en grappige vragen tussen, dus ik neem 'm even over!

1. Pak het boek dat het dichtste bij je ligt, ga naar pagina 18 en zoek regel 4
'Zoals iedereen vist hij graag naar complimentjes'. Nou, dan weet je meteen welk boek ik aan het lezen ben!

2. Strek je linkerarm zo ver uit als je kan. Wat kan je aanraken?
Manlief, die gezellig naast me op de bank zit!

3. Wat deed je voor je deze TAG begon in te vullen?
Ik zat met manlief naar de Europa Cup wedstrijd van AZ te kijken

4. Gok hoe laat het is zonder op de klok te kijken. Zat je in de buurt?
Ik zat er heel dicht bij, had toevallig net op de klok gekeken....

5. Wat hoor je op het moment?
De tv

6. Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest? Wat deed je toen?
Met dit mooie weer ben ik eigenlijk net binnen! Maar ik heb vanavond voordat we naar AZ gingen kijken een paar km hardgelopen

7. Heb je gedroomd afgelopen nacht?
Nee, ik ben niet zo'n dromer

8. Wanneer heb je voor het laatst gelachen? Waarom?
Om m'n dochter, die een gek gezicht trok toen ze wegfietste vanavond

9. Wat hangt er op de muur van de kamer waar je in bent?
Een supergrote klok, die ik een paar dagen geleden heb gekocht en waar ik steeds meer aan begin te wennen

10. Vertel iets over jezelf dat de meeste mensen niet weten
Jemig.... ik kan met m'n tong het puntje van m'n neus aanraken...

11. Houd je van dansen?
Ik ben meer een wiebeltype als er muziek is, ik ben geen uitbundige danser, maar kan ook niet stil blijven staan, dus sta meestal een beetje mee te wiebelen

12. Zou je ooit overwegen om te emigreren?
Ik moet er niet aan denken, ben het liefst in de buurt van m'n familie en vrienden. Mocht onze dochter in de toekomst met haar lief in een ander land gaan wonen, moet je me deze vraag nog maar eens stellen...

13. Door wie ben je voor het laatst gebeld?
Door m'n moeder, die wat instructies wilde doorgeven voor de plantjes en de post, omdat ze morgen een paar dagen weggaan

14. Wat heb je als laatste gedownload op je computer?
Het boek 'Disclaimer' van Renée Knigt

15. Laatste keer dat je in een zwembad zwom?
Exact 16 dagen geleden op onze laatste vakantiedag op Lefkas, Griekenland


16. Luister je op het moment naar muziek?
Nee hoor, het is voetbal wat de klok slaat vanavond

17. Welke kleur is de vloer van je slaapkamer?
Hier ligt laminaat in licht-beuken

18. Als je iets kon veranderen aan je huis (ook al is het niet handig of mogelijk), wat zou het dan zijn?
De badkamer, maar dat staat op de planning!

19. Wat is het laatste dat je hebt gekocht?
Twee armbandjes op de braderie in Egmond aan Zee gisteravond, eentje voor m'n dochter en eentje voor mezelf

20. Ooit op een motor gereden?
Nee, wel een paar keer bij een vriend achterop gezeten

21. Ken je alle woorden van je eigen taal?
Ik ken veel woorden, maar als ik aan het Wordfeuden ben, kom ik er genoeg tegen die ik nog niet ken!

22. Waar denk je als eerste aan als je 's morgens wakker wordt?
Welke dag is het ook al weer vandaag?

23. Van wie heb je je laatste sms'je/Whatsappje ontvangen?
Van m'n dochter die liet weten hoe laat ze vanavond ongeveer thuis is

24. Hoe laat ga je naar bed?
Ik lig er door de week rond 23.00 uur in, maar doe meestal rond half 12 het licht uit

25. Ben je donor?
Ja!!

26. Met wie heb je het laatst avond gegeten?
Vanavond met m'n man en dochter, een heerlijke pastasalade die dochterlief had gemaakt


27. Is het glas half leeg of half vol?
Altijd half vol!

28. Wat is het verste weg wat je ooit bent geweest?
Ik denk dat dat Cyprus is geweest, ben nog nooit buiten Europa geweest...

29. Heb je ooit een trofee/beker gewonnen?
Ik ben in m'n lange handballoopbaan meerdere keren kampioen geworden, dus heb een aantal bekers gewonnen

30. Heb je ooit een schooluniform moeten dragen?
Nee zeg, gelukkig niet!

31. Typ je op een touch toetsenbord?
Op m'n telefoon en tablet wel

32. Wat ligt er onder je bed?
Alleen stof volgens mij...

33. Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
Goeie vraag. ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt...

34. Hoe laat sta je op?
Door de week gaat de wekker om 7 uur, in het weekend wordt het meestal niet veel later dan 9 uur, half 10

35. Hoe heette je eerste huisdier?
Ah, dat was Teun, m'n gerbil!

36. Hoe voel je je op dit moment?
Prima, voel me altijd heerlijk als ik hardgelopen heb!


37. Waar denk je het meeste over na?
Ik ben gelukkig geen tobber, denk op het moment veel over het omgaan met de dilemma's, die onze puberdochter van 15 ons regelmatig voorschotelt

38. Als je de loterij had gewonnen, hoe lang zou je wachten om het te vertellen?
Ik denk dat ik direct m'n ouders, broer en beste vriendinnetje bel, dat is nieuws dat ik echt niet voor me zou kunnen houden!

39. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
Hartenstraat

40. Zing je onder de douche?
Ik zing en neurie overal, tot ergernis van m'n dochter, die me tijdens het boodschappen doen vanmiddag bij de AH weer even op m'n vingers tikte... Mam, je zingt weer...

41. Wat doe je als je je verveelt?
Wordfeud en Trivia Crack op m'n telefoon

42. Wat wilde je vroeger worden?
Dierenarts, maar was heel slecht in de exacte vakken die je daar toch echt voor nodig hebt

43. Wat was eerder: de kip of het ei?
Ik ben niet praktiserend katholiek, dus dan kies ik toch maar voor de kip

44. Hoeveel sleutels zitten er aan je sleutelbos?
4 stuks, één van ons huis, één van de auto, eentje van m'n ouders en m'n werksleutel

45. Welke auto rijd je?
Een zwarte Volvo V50

46. Wat zijn je beste lichamelijke punten?
M'n lengte (ik ben 1.83 m lang)

47. Wat zijn je beste karaktereigenschappen?
Ik ben sociaal, optimistisch en kan goed luisteren

48. Wat zijn je favoriete boeken?
Alles wat maar enigszins op een (literaire) thriller lijkt, zoals boeken van Karin Slaughter, Lars Kepler en Tess Gerritsen


49. Wat is je favoriete tijd van de dag?
Door de week het half uurtje vóór het eten, als ik net uit m'n werk ben en net nog even van het laatste zonnetje in de tuin kan genieten en in het weekend de tijd als ik beneden kom en man- en dochterlief nog op één oor liggen

50. Hoe ver van je geboorteplaats woon je?
Een kilometer of 8

51. Ben je een vroege vogel of een nachtmens?
Ik ben een vroege vogel, uitslapen lukt me echt niet meer sinds onze dochter er is

52. Kun je je neus aanraken met je tong?
Zie vraag 10...

53. Na hoeveel keer overgaan neem je de telefoon op?
Zo snel mogelijk!

54. Wat voor banen heb je gehad?
Als scholier had ik bijbaantjes in o.a. een dierenwinkel en bij een banketbakker, in m'n werkende leven heb ik gewerkt als directiesecretaresse, customer service manager en medewerkster verkoop binnendienst in allerlei vormen

55. Nieuwe en spannende dingen die je zou willen delen?
Zin in de verbouwing van onze badkamer!!

Zo, dat waren heel veel vragen, dit was m'n eerste tag, vond het erg leuk! Jullie hopelijk ook...

Liefs,
Lin ✿






Geen opmerkingen