Taggin' Thursday.... Van 10 tot 1!


Ik kwam op de blog van Miss Murphy een hele leuke tag tegen, de 'Van 10 tot 1' tag. Als je wat meer over mij te weten wilt komen, lees dan verder!

10 dingen over mezelf

  1. Er gaat geen dag voorbij dat ik geen chocola eet, dit is ook het enige waar je me 's nachts wakker voor mag maken!
  2. Ik heb een hekel aan zand, kruimeltjes of andere krakende dingetjes onder m'n voeten, daarom loop ik thuis ook het liefst op sloffen
  3. Ik heb een hekel aan ruzie, probeer alles zo diplomatiek mogelijk op te lossen
  4. Ik handbal dit jaar al 35 (!!) jaar. Eigenlijk kan dat helemaal niet, want ik ben nog maar 34 ;-)
  5. Ik lees echt altijd voordat ik ga slapen, of het nu vroeg of laat is, of ik een borrel heb gedronken of als ik maar een paar uurtjes kan slapen, ik moet gewoon een paar bladzijdes gelezen hebben. Ook al betekent dit wel eens dat ik deze bladzijdes de volgende dag nogmaals moet lezen, omdat ze niet echt zijn blijven hangen...
  6. Ik ga nooit van huis weg zonder m'n man en dochter een zoen te geven
  7. Ik word wel eens gek van m'n eigen efficiency-tik, ik probeer altijd zoveel mogelijk tegelijk te doen en/of mee te nemen
  8. Dit is daarentegen in m'n werk op de verkoop binnendienst wel weer een heel handige eigenschap, tezamen met een gezonde dosis stressbestendigheid kan ik voor m'n gevoel de hele wereld aan
  9. Ik kreeg m'n eerste grijze haar toen ik net 30 was
  10. Ik heb een vreselijke hekel aan te laat komen en wachten, maar dat zal wel verband houden met m'n efficiency-tik

9 dingen die ik leuk vind
  1. Netflix, vooral al die heerlijke series zoals The Killing, Prison Break en Sons of Anarchy
  2. Lezen
  3. Alle social media, van Twitter tot Instagram en van Facebook tot Bloglovin'
  4. Handballen
  5. Winkelen met m'n dochter
  6. De gesprekken die we vaak met z'n drietjes hebben als we gegeten hebben en nog even lekker natafelen
  7. De jaarlijkse Kersttrip met m'n vriendin naar het liefst een gave Duitse stad (die van dit jaar is inmiddels weer geboekt, deze keer wordt het een combinatie tussen Luxemburg, Metz en Trier)
  8. Op de rand van het bed naar m'n slapende dochter kijken, vlak voordat ik 'r wakker maak
  9. De jaarnota, die ik vandaag van onze energieleverancier ontving en waarin stond dat we maar liefst € 268 terug krijgen!

    8 dingen die ik niet leuk vind

    1. Spreken voor grotere groepen
    2. Roddelen
    3. Strijken
    4. Boodschappen doen
    5. Ruzie
    6. Ik heb geen hekel aan ouder worden, het is nu eenmaal zo, maar die haren die ik sinds kort op m'n kin tegenkom, hoeven van mij niet zo...
    7. M'n voeten
    8. Van die flitsende studenten, die altijd iets aan de deur willen verkopen als ik net sta te koken. Ik weet het, er zijn van die anti-colportage stickers.... daar moet ik toch maar eens werk van maken!


    7 plekken waar ik graag kom
    1. Thuis, ben een echte huismus
    2. In Amsterdam, heerlijke bruisende stad om af en toe eens te winkelen 
    3. Bij m'n ouders
    4. Bij m'n vriendin
    5. In een restaurant, maakt niet zoveel uit welke, ben gek op uit eten gaan
    6. M'n werk, heb gelukkig een hele leuke baan met leuke collega's, ga er nooit met tegenzin naar toe
    7. Op de Bakkummer kermis, waar ik altijd zoveel (oude) vrienden en vriendinnen tegenkom

    6 manieren om mijn hart te winnen
    1. Chocola!!
    2. Heerlijk voor me koken
    3. Met een wijntje en de kaarsjes aan samen op de bank een filmpje kijken
    4. Een jong poesje, hondje, konijntje, hamstertje...
    5. Een dagje naar de sauna
    6. Een goeie massage

    5 plaatsen waar ik nog heen wil
    1. New York, helemaal nu ik dagelijks bestookt wordt met foto's van dochterlief, die daar nu met school is
    2. Barcelona, maar daar gaan we over 23 dagen heen!
    3. Lapland
    4. Sicilië
    5. Vlieland, ik ben op alle Waddeneilanden geweest, behalve op Vlieland



    4 personen of dingen waar ik niet zonder
    1. M'n dochter
    2. Manlief
    3. M'n ouders
    4. Social media

    3 van m'n lievelingsliedjes
    1. Dochters van Marco Borsato
    2. Uptown Funk van Mark Ronson en Bruno Mars
    3. Let me entertain you van Robbie Williams

    2 wensen
    1. Dat m'n dierbaren en ikzelf voorlopig gezond en gelukkig blijven
    2. Dat onze dochter een mooi en gelukkig leven tegemoet gaat

    1 laatste woord
    1. Respect, daar begint echt alles mee!!

    Ik vond het erg leuk om op deze manier iets meer over mezelf te vertellen, schroom niet om deze tag over te nemen!

    Liefs,
    Lin ✿

    Geen opmerkingen