Taggin' Thursday: Kort maar krachtig!!


Op de blog van Margo kwam ik de 'Kort maar Krachtig' tag tegen, bedacht door Ysanne van Blog of Ys. Aangezien ik het wel weer eens tijd vond voor een Taggin' Thursday heb ik de vragen van deze tag met heel veel plezier beantwoord. Als je me een beetje beter wilt leren kennen, scroll dan even verder!

✔︎ Stom: m'n bluetooth oortjes die om de haverklap uit m'n oren vallen tijdens het hardlopen. Meestal blijven ze prima zitten, maar van de week moest ik de linker om de 300 meter terugduwen. Stom!

✔︎ Allerstomst: van die automobilisten die 500 meter voor een rood stoplicht al van hun gas af gaan... heel irritant, rij gewoon door!!

✔︎ Dag met een gouden randje: de vrijdag! Dit is mijn vrije dag, ik zorg er voor dat alle huishoudelijke klusjes vóór vrijdag al gedaan zijn, zodat ik deze dag ook echt vrij ben. Manlief naar z’n werk, dochterlief naar school en ik doe de hele dag lekker waar ik zelf zin in heb!

✔︎ Leukste liedje: ‘Can’t stop the feeling’ van Justin Timberlake kan ik echt 20 keer achter elkaar horen zonder dat-ie verveelt, en dan helemaal de Songfestival 2016 versie, ik word er elke keer weer blij van!


✔︎ Hou van:  man- en dochterlief natuurlijk, maar ook van iedereen die van mij houdt!

✔︎ Nooit gedacht: dat ik een concert van de Toppers zou bijwonen, maar dat heb ik nu toch al een aantal keer gedaan. En leuk dat het was!!

✔︎ Genieten: van goede gesprekken met vrienden of familie, onder het genot van een hapje en een drankje

✔︎ Bang voor: het te water raken met de auto, lijkt me echt ver-schrik-kelijk!!

✔︎ Hekel aan: mensen bij wie het glas altijd halfleeg is i.p.v. halfvol en daar vreselijk mee te koop lopen…

✔︎ Lekkerste weer: het zonnetje in het voorjaar, waarbij het nog niet te warm en te plakkerig is om achter in de tuin in de zon te zitten


✔︎ Leukste leeftijd: ik denk toch m’n huidige leeftijd. Ik ben nu 45, trek lekker m’n eigen plan en maak me niet meer druk om wat anderen over me zeggen of denken, onze dochter is bijna 17 en gaat lekker haar eigen gang en ik heb een ontzettend leuke baan. Niks meer aan doen zeg ik!

✔︎ Spijt van: het feit dat ik na het behalen van m’n VWO-diploma niet ben gaan studeren. Misschien mag ik het niet zeggen, maar ik vind het stiekem ook wel een heel klein beetje jammer dat ik niet op mezelf heb gewoond, ik ben vanuit huis meteen gaan samenwonen. Doe ik nog steeds zonder problemen met dezelfde man, maar op je 20e in Amsterdam wonen en het nachtleven onveilig maken met m'n vriendinnen had me best wel leuk geleken…

✔︎ Geen tijd voor: het in elkaar knutselen van vakantie- en jaarboeken. Een kennis van me maakt elk jaar een jaarboek met daarin foto’s van alles wat er dat jaar gebeurd is. Dit lijkt me zo gaaf om op de plank te hebben staan, maar ondanks (of misschien juist dankzij) de tienduizenden foto’s die ik inmiddels op de computer heb staan, kom ik er maar niet aan toe

✔︎ Lekkerste eten: Italiaans, op de voet gevolgd door Mexicaans!

✔︎ Fijnste vakantieland: Italië!!


✔︎ Vreselijk goor: ‘s ochtends vroeg op zo’n enorme naaktslak gaan staan, die op dit moment in overvloed aanwezig zijn in onze tuin en de restanten niet meer onder je schoen vandaan kunnen krijgen.... Ieuw!!

✔︎ Mezelf een duwtje geven: om contact te zoeken met iemand die me wil helpen om m’n blog over te zetten naar Wordpress en die me alles kan vertellen over SEO e.d. Ik blog nu ruim een jaar, maar vind dat ik veel te weinig achtergrondkennis heb…

✔︎ Wil nog: een reis maken buiten Europa

✔︎ Mis een beetje: onze hond Kaya. Hoewel het al bijna 3,5 jaar geleden is dat we haar hebben moeten laten inslapen, is het nog steeds stil in huis. Maar ja, een andere hond is op dit moment even geen optie, daarvoor zijn we te veel van huis...

✔︎ Dansen: doe ik niet vaak. Op feestjes met goeie muziek doe ik wel eens een poging, maar meestal sta ik langs de dansvloer mee te wiebelen met een drankje in m’n hand, want stilstaan bij goede muziek kan ik echt niet!

Dat waren weer wat wetenswaardigheden over mezelf, tot de volgende Taggin' Thursday!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen