1000 vragen aan jezelf.... #4


In de eerste drie afleveringen van 1000 vragen aan jezelf heb ik nog maar 30 vragen beantwoord, dus er zijn er nog meer dan genoeg overgebleven. Tijd voor deel 4, wederom 10 vragen waar ik heel eerlijk antwoord op ga geven. Wil je nog iets meer over me weten, lees dan snel verder!

✴︎ Voel je je anders als je een jurkje draagt?
Ik draag eigenlijk nooit een jurkje.... Alleen als ik op vakantie ben, draag ik van die heerlijk luchtige zomerjurkjes. Ik vind m'n onderbenen veel te smal voor een jurkje en ik vind dat ik niet zulke mooie voeten heb, dus als ik al een jurk draag, is het in de winter, want dan kan ik er laarzen onder aan... Verder ben ik heel blij met mezelf hoor! ;-)

✴︎ Doe je vaak meerdere dingen tegelijk?
Ik doe heel vaak meerdere dingen tegelijk! Ik durf wel te zeggen dat ik hier af en toe een beetje in door sla, zo loop ik met gevaar voor eigen leven de trap op met de stofzuiger die naar boven moet, met over m'n ene schouder een volle tas en een laptop onder m'n andere arm. Als ik water kook voor een kopje thee, probeer ik de vaatwasser uit te ruimen terwijl ik m'n moeder bel en zo kan ik nog wel even door gaan. Manlief vindt het wel eens vermoeiend....

✴︎ Hoe zou je je kledingstijl omschrijven?
Stoer en casual! Een skinny jeans met een leuk bloesje of een lange trui met een paar dikke maillots, als het maar lekker zit!

✴︎ Is elke relatie te redden?
Ik ben bang van niet... Nu ben ik echt geen expert in relaties, zit op m'n bijna 46e nog steeds in m'n eerste echte relatie. Ik leerde manlief kennen toen ik bijna 17 was en dat bevalt me nog steeds uitstekend. Wel heb ik in m'n omgeving de laatste jaren een aantal relaties van vrienden en bekenden zien stranden. Soms was er een ander in het spel, soms was het gewoon op. Mijn mening is dat je er voor moet zorgen dat je gelukkig bent, en soms blijkt dat zonder je partner te zijn.

✴︎ Om welke filmscène moest je huilen?
De scene waarin Bambi z'n moeder kwijt is, kan me nog steeds aan het huilen maken. Verder ben ik een echt emo-ei en kan ik overal om huilen waar een goed muziekje onder zit...

✴︎ Waar lag je 5 jaar geleden wakker van?
5 jaar geleden lag ik regelmatig letterlijk wakker van onze vorige buren. Ze woonden toentertijd al een jaar of 4 naast ons, in ons vorige huis, maar jemig, wat maakten die mensen een herrie. Ik heb de laatste jaren in ons vorige huis alleen maar door- en uit kunnen slapen met oordoppen in. We wonen nu 2 jaar in dit huis, met buren van 75+, die mensen hoor je niet, ik kan nog elke dag genieten van de rust!

✴︎ Hoe vaak sport je?
Ik probeer 2 tot 3 keer in de week hard te lopen, maar door allerlei redenen (harde wind, te warm, regen enz) blijft dit meestal beperkt tot 1 of 2 keer. Van eind oktober tot half maart speel ik elk weekend een handbalwedstrijd en loop ik daarnaast 1 of 2 keer hard, ben benieuwd of ik dit gemiddelde komend handbalseizoen ga halen!

✴︎ Hoe laat je merken dat je iemand aardig vindt?
Ik ben iemand die kletst met iedereen, of het nou de directeur of de schoonmaakster is. Vind ik je echt aardig, dan ben ik ook altijd wel een beetje aanrakerig, maar dat doe ik aleen bij écht leuke mensen!

✴︎ Wat is je favoriete toetje?
Chocolademousse!!

✴︎ Hoe ziet je leven er over 10 jaar uit?
Dan is dochterlief, die nu net 17 is, waarschijnlijk wel het huis uit en hebben manlief en ik een camper gekocht. Hiermee tuffen we in de weekenden door Nederland en in de vakanties door Scandinavië, zin in!

Gelukkig zijn er nog 960 vragen te beantwoorden, dus tot een volgende aflevering!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen