Lin's Life #6


Het is tijd voor nummer 6 van Lin's Life. Wederom een overzicht van m'n (lekker rustige) week, met daarnaast een aantal leuke artikelen van collega-bloggers en muziek van mijn all time favorite!

Lief dagboek

Ik betrap me er wederom op dat ik afgelopen week niet heel veel foto's heb gemaakt. Nu was het ook geen superspannende week met heel veel uitjes, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik toch wat meer foto's ga maken, zodat ik in ieder geval m'n 'Lief Dagboek' kan vullen.

Maandag was een heerlijke, vrije, brakke bijkom-dag na een zondag op kermis Bakkum. Heerlijk op de bank gehangen met een goed boek, tijdschriften en Netflix en tussendoor ook nog wat gewerkt.
Dinsdag tot en met donderdagochtend heb ik gewerkt, het zadenseizoen staat op het punt van beginnen, dus er is genoeg te doen!


Donderdagmiddag speel ik huisvrouw, ga ik naar de chiropractor en maak ik wat foto's die ik voor m'n Instagram-account wil gebruiken. Sinds een week of 2 ben ik aan het haken geslagen, ik heb ondertussen twee sjaals gehaakt en ben nu met een plaid bezig. Helaas is de wol die ik gebruikt heb, even niet voorradig, dus ben ik project sjaal 3 begonnen.


Vrijdag geniet ik van mijn vrije dag en doe ik niet veel bijzonders. Net als de maandag een lekker relaxte bankhang-dag.
Zaterdagochtend geniet ik van m'n ontbijtje onder een kleedje op de bank. Als we de kachel aanzetten, beginnen de leidingen te tikken en kun je echt niet verder slapen. Omdat manlief nog even is blijven liggen, duik ik in m'n huispak onder een kleedje, prima te doen!
Tussen de middag lunch ik samen met dochterlief met piccolini's, heel slecht, maar wel heel lekker! Dochterlief doet daarna een after-lunch-dutje. ;-)
's Avonds ga ik met m'n vriendin en een hele kudde voetbaljongetjes naar de wedstrijd van AZ tegen Vitesse. 75 minuten hebben we zitten kijken naar een draak van een wedstrijd, maar het laatste kwartiertje maakte gelukkig een hoop goed! Eindstand 2-2...


Zondagochtend worden we rond kwart over 9 wakker met heerlijk weer. Ik spring in m'n hardloopkleding, eet een banaan en drink een glas water, waarna ik heerlijk een paar kilometer ga hardlopen door de duinen. Wat wonen we toch mooi!
Manlief is ondertussen begonnen om het kozijn en het nieuwe glas in het raam op zolder te plaatsen, geen straf, zo in het zonnetje! Ik geniet ondertussen in de veranda van een kop koffie, voordat ik 'm ga assisteren bij het aangeven van glaslatjes enzo.
De drummer van de band van manlief werd op Camping Bakkum tijdens het plakken van een affiche voor hun optreden van volgende week, aangesproken door Martijn Krabbé, die daar met een cameraploeg rondliep. Er werd op de camping een proefuitzending opgenomen van een nieuw kookprogramma van Herman den Blijker en Martijn Krabbé, en ze konden nog wel wat muzikale ondersteuning gebruiken. Hoe leuk! Alle bandleden konden, dus een paar uur later stonden ze heerlijk in het zonnetje te spelen, terwijl Herman stond te koken en Martijn de boel aan elkaar kletste. Nu maar hopen dat het op tv komt!

Een 'verborgen' drukknop voor je toilet

We zijn al enige tijd bezig met de voorbereidingen voor het verbouwen en vergroten van onze badkamer. Wat is er toch een hoop moois te koop op sanitair-gebied, gelukkig zitten manlief en ik behoorlijk op één lijn, maar nu moeten de keiharde keuzes gemaakt gaan worden...


Tijdens het surfen naar leuke en bijzondere ideeën voor de badkamer, kwam ik een heel gave drukknop voor op het toilet tegen. Wij hebben nu zo'n plastic geval wat bijna los komt als je er verkeerd op drukt, maar wauw, dit is toch wel een heel ander verhaal! Dit idee nemen we zeker mee op ons wensenlijstje, ik vind het geweldig!

Sharing is caring

Ik ben een echte fan van de blog van Anne en Yvonne, 'Happy Stekkie'. Ik vind het een echte feel good blog, met leuke tips, diy's en overheerlijke recepten. Neem nu dit recept voor zelfgemaakte notenrepen, ik ben gek op gezonde tussendoortjes, dus deze ga ik zeker een keer zelf maken!


Op de blog van Iris, 'Ik ben Iris niet', kwam ik dit artikel over notitieboekjes van steen tegen. Het papier van deze notitieboekjes is gemaakt van steen, hoe bijzonder! Ik ben gek op notitieboekjes en met haar review over deze rockbooks heeft Iris me heel hebberig gemaakt!


Op de blog van José, 'Enjoy! The good life' vind je elke week een aantal leuke tips voor in het weekend. Kom je net zoals José (en ik) uit Noord-Holland, neem dan zeker eens een kijkje, hier vind je genoeg leuke uittips voor de herfstvakantie, die net begonnen is!

Let's dance


Joehoe, my all time favorite Robbie Williams brengt begin november weer een album, 'Heavy Entertainment Show' uit! Het eerste nummer van dit album, 'Party like a Russian', is op 30 september jl. uitgekomen en ik moet zeggen dat ik er nog wel een beetje aan moet wennen....

Quote of the Week


Iedereen maakt fouten, maar.... van je fouten leer je!!

Tot de volgende Lin's Life!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen