Lin's Life #5


En zo is de eerste week van oktober ook alweer voorbij! Time flies, nog een week en dan word ik een jaartje ouder! Deze Lin's Life komt een dag later online omdat ik de week gisteren met een heerlijke middag en avond op de Bakkumer Kermis heb afgesloten.
Ik ben weer een aantal leuke blog-artikelen tegengekomen, die ik graag met je wil delen, m'n kado voor op m'n verlanglijstje voor volgend jaar is ook al bekend en ik heb de Rag'n Bone Men ontdekt! Veel leesplezier!

Lief dagboek


Ik heb deze week niet echt heel veel foto's gemaakt, het was eigenlijk ook een rustige week. Maandag ben ik samen met een collega begonnen met het uitzoeken en opruimen van de diverse soorten drukwerk voor de producten die we maken. Kijk even naar het verschil tussen foto 1 (voor) en foto 2 (na), daar word je toch blij van?
Vorig weekend hebben dochterlief en ik samen onze verjaardag gevierd voor familie en vrienden, afgelopen weekend heeft ze dit nog even dunnetjes overgedaan. Op zaterdag vierde ze haar verjaardag met een vriendin samen (gelukkig bij haar vriendin thuis), dus hebben we in overleg met de ouders van d'r vriendin het boodschappenlijstje even besproken. Vriendin is 16 geworden en dochterlief 17, er komen in totaal 36 gasten, die ook wel een glaasje wijn of een biertje willen drinken. Ik blijf het een dingetje vinden, ik vind niet dat we ze moeten verbieden om te drinken, maar het moet wel een beetje binnen de perken blijven. Gelukkig zaten we met z'n allen op 1 lijn en zijn we er prima uitgekomen.
Op de laatste foto is dochterlief even lekker bij me komen liggen op de bank. Heerlijke momentjes, die niet heel vaak voorkomen en waar ik dus ook volop van geniet!!


Woensdag was het de officiƫle verjaardag van dochterlief, wat me met z'n drietjes gevierd hebben met een etentje bij Loetje in Bergen. We hadden hier al veel over gehoord, je kunt hier de allerlekkerste biefstuk eten en het is echt waar! We hebben gesmuld, manlief is jarenlang slager geweest en nam altijd de lekkerste biefstukken mee naar huis, maar deze was echt goddelijk!
M'n eerste haakproject is af, m'n sjaal kan om. Hij is alleen een beetje zwaar en stug en heeeel warm, ik ga het niet koud krijgen deze winter! Ik ben ondertussen aan het volgende project begonnen, een plaid voor de donkere herfstdagen. In een andere steek en met andere wol, maar hier ben ik nog wel even mee bezig...
Dit weekend was het dan eindelijk weer zover, tijd voor de Bakkumer Kermis! M'n vriendin en ik gaan meestal alleen op zondagmiddag heen, het is dan een echte reunie, veel mensen waar we bij op school hebben gezeten, komen dan naar Bakkum voor een borrel. Het was gisteren ook weer beregezellig, we waren er rond 5 uur en tegen twaalven was ik weer thuis. We hebben de botsauto-traditie weer voortgezet, elk jaar stappen we in de botsauto's met m'n broer en z'n vriend, heel kinderachtig, maar zo hilarisch! Verder lekker gekletst, gedanst en heel veel mensen gesproken, ik heb nu al weer zin in volgend jaar.... Gelukkig ben ik vandaag vrij, want hoewel ik van de Jillz die ik gedronken heb, echt niet dronken ben geworden, merk je de volgende ochtend toch echt wel dat je geen 18 meer bent....

Gadget love


Op de blog van Annemerel kwam ik haar post over de TomTom Touch tegen. Ik wil 'm! Ik ben gek op het bijhouden van m'n stappen, m'n hartslag, m'n voeding enz., echt zoals het een control freak betaamt ;-) Op m'n telefoon kan ik al veel bijhouden, maar deze heb ik niet altijd bij me als ik op m'n werk het magazijn in loop of thuis naar zolder loop om de was te doen. Deze TomTom Touch ziet er uit als een armband, is er in verschillende kleuren en houdt echt de hele wereld voor je bij. Ik zet 'm op m'n verlanglijstje!

Sharing is caring

Hoewel ik al weer heel wat jaren uit de peutertijd ben, vond ik dit artikel op de blog Mamsatwork.nl echt hilarisch! Een dagdeel uit het leven van een peuter door de ogen van een peuter beschreven, het is echt te leuk om niet te lezen!


Ik ben gek op chocola, wat zeg ik, misschien ben ik er wel aan verslaafd! Op de blog van Anniek staat een artikel met 5 overheerlijke chocolade guilty pleasures, stuk voor stuk heerlijke recepten met chocola in de hoofdrol. Mijn favoriet zijn de American triple chocolat cookies, deze ga ik binnenkort echt een keer maken!


In de Margriet stond een artikel over bloggen, waarin ook de blog van Chantal werd genoemd. In maart 2014 werd bij haar de diagnose borstkanker geconstateerd en sindsdien is ze gaan bloggen. Ook heeft ze een boek geschreven over deze periode. Ze heeft een gevoel voor humor dat mij zeer aanspreekt, vooral in dit artikel over haar puberzoon die z'n eerste middelbare schoolfeest had. Hilarisch en heel herkenbaar!

Let's dance


Sinds ik dit nummer 'Human' van Rag'n Bone Man voor het eerst horen, ben ik fan. Ik heb op Spotify ook wat andere muziek van deze groep beluisterd en ze staan bovenaan in m'n afspeellijsten, wat een gave stem heeft die zanger!!

Quote of the Week

Ik vind de meeste mensen het mooist als ze lachen.... hoe waar is deze quote!

Tot de volgende Lin's Life!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen