Project Bedroom


Vorig jaar september zijn we in ons heerlijke huis komen wonen. Het was door de vorige bewoners met veel liefde onderhouden, hoewel ze niet alles even handig hebben opgelost :-).
Gelukkig hebben we niet groots hoeven verbouwen, alleen de zolderverdieping, waar nog weinig aan gedaan was, hebben we omgetoverd tot het domein van onze dochter.
Hoewel er niet veel hoefde te gebeuren, wil je een huis toch echt van jezelf maken. Manlief is op dit moment druk bezig met de tuin, waarin een veranda is verrezen en eind van het jaar staat er een verbouwing / vergroting van de badkamer op het programma.
Hierboven een foto van onze slaapkamer. Ziet er op het eerste gezicht leuk uit, en ik ben ook erg blij met de nieuwe vitrage die voor de ramen hangt, maar verder is het nog erg kaal... Gelukkig ben ik een grote Pinterest-fan en kan ik me uren verlekkeren aan alle mooie plaatjes die ik voorbij zie komen. Ik hoop dat manlief nog een gaatje kan vinden tussen het opknappen van de tuin en de badkamerverbouwing in om me te helpen om er onze droomslaapkamer van te maken!




Geen opmerkingen