Daar gaat-ie dan!

Hoewel ik al een aantal jaar actief ben op social media heb ik begin dit jaar een aparte Instagram account geopend voor alles wat met wonen te maken heeft. Ik lees al jaren allerlei woonbladen en maak ook al heel lang gebruik van Pinterest.
Na een grote verbouwing in ons vorige huis en onze verhuizing in september 2014 naar het geweldige huis waar we nu wonen, ben ik bijna dagelijks bezig met wonen en inrichting. Op m'n Linlivin Instagram account plaats ik foto's van m'n eigen huis en woonaccessoires en deel ik afbeeldingen die ik op het wereldwijde web tegenkom.
Ik loop ook al een hele tijd met het idee rond om een blog te beginnen. Via Bloglovin volg ik al heeeel veel lifestyle, woon- en kookblogs; het grootste gedeelte van deze blogs wordt geschreven door en voor meiden die een stuk jonger zijn dan ik, maar wat maakt het uit... het lijkt me leuk om in eerste instantie een soort plak- en dagboek voor mezelf bij te houden en als anderen hiervan mee kunnen genieten, is dit mooi meegenomen!
Nu nog even uitvinden hoe het technische aspect van bloggen in z'n werk gaat en dan ga ik los!

Geen opmerkingen