In juni wil ik heel graag...



  • ... heel veel mooi weer!! Onze veranda is zo goed als klaar, hij is geschilderd, de loungebank is klaar, m'n vader gaat komende week de elektriciteit verzorgen en we hebben de kussens voor de bank besteld, dus laat dat mooie weer maar komen!
  •  ... nu eindelijk eens die foto's laten afdrukken, die ik al een aantal weken klaar heb staan. Je kent het vast wel, je hebt zoveel leuke digitale foto's, maar ze blijven maar op je computer staan... bij mij tenminste wel! Een aantal weken geleden heb ik er een groot aantal geselecteerd, die ik graag wil laten afdrukken in diverse formaten. Foto's van onszelf, van m'n familie en vrienden en van een aantal mooie landschappen. Datgene wat me tot nu toe heeft tegengehouden, is dat je je foto's op zoveel verschillende manieren kunt afdrukken; op aluminium, canvas, hout en zo zijn er nog wel een aantal mogelijkheden te noemen. In juni ga ik wat dit betreft knopen doorhakken en deze gave foto's op wat voor manier dan ook af laten drukken
  • ... minstens drie keer in de week hardlopen en in ieder geval één keer minstens 10 kilometer. Ik loop regelmatig hard, met of zonder m'n dochter, maar te onregelmatig. De ene week loop ik 1 keer, dan weer een week niet en dan weer 3 keer in de week. M'n streven voor juni is om elke week 3 keer hard te lopen, afgelopen week is dit in ieder geval gelukt. Ook al is er elke keer wel een excuus te bedenken (het waait te hard, het is te laat, het is te warm, het gaat misschien regenen...), de komende maand ga ik die drie keer per week echt halen. Heerlijk om dat op papier te zetten, is in ieder geval voor m'n gevoel een klein beetje een stok achter de deur ;-). Meestal loop ik 5, 6 of 7 kilometer per keer en afgelopen jaar heb ik welgeteld één keer de 10 kilometer aangetikt, dus die 10 kilometer moet ik in juni maar weer 'ns een keer gaan halen!
  • ... elke week een nieuw recept uitproberen. Al jarenlang sla ik elk lekker recept, dat ik tegenkom op internet, op via Pocket (www.getpocket.com). Ik heb inmiddels al een paar honderd recepten verzameld, maar toch eten we elke week wel redelijk hetzelfde. Nu er bij onze dochter door een electro-acupuncuturist een verstoring is geconstateerd in haar 12-vingerige darm, waardoor ze allergisch reageert op zuivel- en zuivelproducten en varkens- en rundvlees (dit uit zich in eczeem op haar hoofdhuid, armen en in haar nek), passen we onze manier van koken hier op aan. Als je je er in verdiept, is er evengoed heel veel lekkers te vinden zonder zuivel en vlees, dus de nieuwe recepten die ik ga uitproberen, zullen ook geschikt zijn voor onze dochter
  • ... bij zijn met het lezen van de VT Wonen. Er ligt nog een stapeltje VT Wonen op me te wachten vanaf editie februari 2015. Voordat ik in de derde week van juni het juli-nummer ontvang, ben ik helemaal bij en kan ik direct aan het juli-nummer beginnen. Nu loop ik zover achter, dat ik elke keer te laat ben voor de bel-en-win-acties...
Als ik dit zo teruglees, zijn het allemaal haalbare doelen, ik ga vreselijk m'n best doen. Hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen