Blogmania.... vijf van mijn favoriete lifestyle blogs

Ik heb al eens eerder laten vallen dat ik een groot aantal blogs volg. In Bloglovin' heb ik ondertussen een enorme lijst met interessante en inspirerende blogs verzameld, maar als ik deze allemaal wil bijhouden, moet ik echt minder gaan werken... 


Er zijn er een aantal die ik toch wel heel regelmatig check (in willekeurige volgorde) en deze wil ik graag met jullie delen, ik vind het stuk voor stuk aanraders!

  1. Annemerel.com - dit is één van de eerste blogs die ik ben gaan volgen. Hoewel Annemerel m'n dochter zou kunnen zijn, schrijft ze ontzettend leuke en enthousiaste artikelen over o.a. hardlopen, vakanties in Italië en recepten en laten dat nou net dingen zijn waar ik me helemaal in kan vinden!
  2. 10e.nl - dit is de blog van Martine de Jong, schrijfster bij o.a. de Recensiekoning (die helaas is gestopt). Ik ben bij haar terecht gekomen via een recensie op Twitter over een aflevering van 'Wie is de Mol' en sindsdien ben ik grote fan van haar scherpe en humoristische manier van schrijven. 10e.nl is een plog-blog en geeft een kijkje in haar dagelijks leven met haar gezin en collega's
  3. Brouwertje.com - de blog van Marieke Brouwer is er ook eentje die al lang op mijn lijst staat. Ze kan smakelijk schrijven over haar werk, de reizen die ze met haar vriend maakt en over de voorbereidingen voor haar huwelijk nu ze op haar laatste reis naar Australië ontzettend romantisch ten huwelijk is gevraagd
  4. Lindsayvallen.nl - Lindsay is een recht-voor-z'n-raap-blogster, die op haar blog vertelt over... ja, waar eigenlijk niet over? Lindsay heeft een heerlijke manier van schrijven met de nodige dosis zelfspot waar ik altijd smakelijk om kan lachen. 
  5. Runningrepel.com - ook een blog dat ik al heel lang volg. Een blog over Repel (Wendy) en haar vier 'Daltons', een blog dat me elke keer weer raakt. Repel is een hardloopster pur sang, heeft in 2012 borstkanker overwonnen en is ook na een zwaar auto-ongeluk in 2013, waarna ze opnieuw moest leren lopen, weer aan het hardlopen geslagen. Ondanks alle tegenslagen schrijft ze mooie, positieve blogposts die ik erg graag lees
Dit waren een aantal van de lifestyle blogs die op m'n Bloglovin' lijst staan, volgende keer een top-5 met m'n favoriete interieurblogs!


Geen opmerkingen