My daily dose of pinspiration

Op Instagram post ik elke avond een Pin waar ik zelf blij (en meestal ook hebberig...) van wordt. Dit zijn meestal foto's van interieurs, gave style items en spullen die ik zelf graag in huis zou willen hebben.

Ik vind het soms wel lastig om de juiste bronnen te achterhalen; sommige foto's zie je meerdere malen op diverse social media voorbij komen zonder bronvermelding, op Pinterest vind ik het ook vaak ingewikkeld om precies terug te vinden wie de originele pinner is. Normaal gesproken post ik hier daarom ook alleen foto's van mezelf of foto's van een ander, maar dan mét bronvermelding. Deze keer smokkel ik even, ik hoop dat het me niet al te kwalijk wordt genomen...

Het is trouwens wel grappig om te zien dat m'n Instagram posts met de hashtag #mydailydoseofinspiration vele malen meer geliked worden dan m'n eigen foto's, het is duidelijk dat ik nog aan m'n styling- en fotografieskills moet werken! ;-)

Onderstaand een aantal van m'n most liked Pinspiration posts:






Voor de liefhebbers, op Pinterest ben ik te vinden als gebruiker 'lindamin' 


Geen opmerkingen