Binnenkijken, wie vindt het niet leuk?!


Binnenkijken, wie vindt het niet leuk?? Ik ben al jaren lid van VT Wonen, koop af en toe eens een Ariadne at Home en sinds we in dit huis met een (voor ons) grote tuin wonen, neem ik ook wel eens een Home and Garden mee.


Ik heb het altijd al leuk gevonden om bij familie en vrienden te zien hoe ze hun huis ingericht hebben. Toen onze hond Kaya nog leefde, vond ik het heerlijk om 's avonds na het eten bij ons het dorp in te wandelen, liefst in de herfst en de winter, als het buiten donker was, om lekker overal binnen te gluren. Sinds ik fanatiek aan het Instagrammen ben en zoveel blogs volg, heb ik hiervoor geen hond meer nodig, maar kan ik me virtueel verheerlijken aan al die mooie plaatjes die voorbij komen.

Vandaag stel ik mijn eigen huis een beetje open. Op m'n vrije dag ben ik vaak in huis aan het rommelen, de boel een beetje aan het omgooien om vervolgens het eindresultaat te fotograferen. M'n man checkt na het thuiskomen tegenwoordig eerst het hele huis op veranderingen, hij wordt er zelf ook helemaal enthousiast van. M'n dochter wordt er af en toe een beetje kriebelig van, maar ja, het is als 15-jarige puber natuurlijk ook helemaal niet cool om de verander-drift van je moeder leuk te vinden... :-)

 

Dit plaatje schoot ik vanochtend, heerlijk dat zonnetje dat naar binnen schijnt! Zal het dan eindelijk zomer worden?!


Achter de eetkamertafel heb ik twee plankjes hangen van de Xenos, hierop kan ik m'n creativiteit botvieren. Alhoewel, deze samenstelling staat er al weer enige tijd, tijd voor verandering!


Dit is de eethoek vanaf de zithoek gezien. Een heerlijk lichte plek, waar we eigenlijk te weinig gebruik van maken. Als er huiswerk gemaakt moet worden of ik ben thuis aan het werk, dan zitten we hier en we eten er natuurlijk, maar verder zijn we echte 'bankhangers'....


... en daar hebben we een paar maanden geleden de ideale bank voor gevonden! Het is wel elke avond een gevecht tussen m'n dochter en mij wie er in het hoekje mag, maar gelukkig zijn we daar tot op heden nog wel uitgekomen.


Na lang zoeken hebben we eindelijk DE stoel gevonden voor de hoek in de keuken. Een plek, waar je even rustig kunt zitten als de rest tv kijkt of gewoon om even te Instagrammen als je wacht tot de aardappels koken... 



Tot slot nog een foto van onze heerlijke tuin. De veranda staat, de kussens zijn besteld, dus wat mij betreft mag de zomer beginnen! De komende dagen zitten we goed, geniet van de mooie dagen!!




Geen opmerkingen