Super handig, deze bijzettafelbankkrukjes!

Nu onze tuin redelijk af begint te raken en we zo her in der in onze, in onze ogen supergrote, tuin diverse plekjes hebben om te zitten, vind ik een bijzettafel of -bankje of -krukje wel heel handig. Zeker als er vrienden of familie over de vloer komen, kun je nooit genoeg van deze krukjes hebben. Altijd makkelijk om bij te schuiven als er een plekje gezocht moet worden voor een kopje koffie of een borrel, of gewoon om je benen lekker op kwijt te kunnen.

Ik ben eens op internet aan het struinen geweest. Ik dacht altijd dat ik een redelijk eigen smaak had, maar als ik onderstaande foto's op een rij zet, moet ik toch bekennen dat ik best wel trendgevoelig ben... deze beauty's vind ik gewoon echt heel gaaf en als ik op social media kijk, velen met mij. Maar goed, maakt niet uit, ik heb gewoon mijn lievelings-bijzettafelbankkrukjes op een rijtje gezet, nu nog een keuze maken!!
Dit gave krukje zou het ook heel goed doen als nachtkastje, ik zou 'm dan alleen wel in een ander kleurtje willen schilderen. Dit is een heel gaaf DIY project, dat je via Karwei kunt downloaden. Het benodigde materiaal staat al voor je op papier, evenals een stap-voor-stap handleiding, een kind kan de was doen! 


Dit geweldige wollen krukje kwam ik tegen op de website van Housemates, hier kun je trouwens nog veel meer leuke krukjes bewonderen!


Hoewel ik meer van landelijke, houten krukjes en tafeltje hou, vind ik dit Tones krukje dat ik vond via Interieurindex best wel stoer. Lekker strak, zou qua kleur wel heel mooi in onze veranda passen!



Dit is echt een bankje, gemaakt van gerecycled hardhout, dat ik meteen aan zou schaffen als ik het tegen zou komen. Gevonden op de website van Fisherboat, die waarschijnlijk hele goeie zaken doen, want zo goed als alle bankjes en krukjes zijn verkocht... Jammer!!


Dit bankje van JSD Woods, ook gemaakt van gerecycled hardhout en onbehandeld gelaten, vind ik supergaaf door z'n metalen verbindingen. Lekker stoer en redelijk betaalbaar, dit is wel een kanshebber! 


Dit tafeltje van Berden is van massief eikenhout en verkrijgbaar in 6 varianten. Vind 'm zelf iets te duur, maar vooral de verschillende vormen vind ik heel mooi 


Ook deze tafel van Woonland, gemaakt van oud hout uit India is een grote kanshebber. Ik hou van dat gebruikte hout, het geeft een meubelstuk echt een geschiedenis, deze ongeschilderde variant vind ik geweldig!

Zo, nu maar eens goed nadenken welke het gaat worden... Over niet al te lange tijd ben ik jarig, dan kan ik er toch wel twee doen?! Wordt vervolgd!!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen