My Wonen-met-Lef wishlist


Ik vind het heerlijk om onder het genot van een kopje koffie rond te dwalen op de site van Wonen met Lef. Voor elke ruimte in huis (en tuin) hebben ze de mooiste artikelen, voor ieder wat wils en geschikt voor iedere portemonnee. De sfeerfoto's, de omschrijvingen en foto's van de producten, het navigeren, alles is perfect voor elkaar. Ik heb al een groot aantal artikelen op m'n lijstje staan, kijk gauw verder voor (een gedeelte van) m'n wishlist!



  1. Sinds twee maanden hebben we onze nieuwe hoekbank. Achter de hoek staat nog een "oude" staande lamp, die ik vorig jaar voor €14,60 (!!) bij Leen Bakker heb gekocht. Hij doet het nog prima, maar ik ben toch echt wel op zoek naar een stoere, nieuwe lamp. Deze vloerlamp uit de Game collectie van Housedoctor vind ik echt een plaatje, vooral de witte binnenkant van de lamp vind ik gaaf!
  2. Dit is echt iets wat ik al heel lang wil.... een sprei op ons bed! Deze sprei "Arrow"  van Ferm Living staat al heel lang op m'n verlanglijstje, maar wat leg je onder zo'n sprei? Ik vind onze dekbedovertrekken te mooi om er een sprei overheen te leggen, en als het goed is komt de zomer er aan, dus ik laat 'm nog even op m'n verlanglijstje staan. Iets om na de zomer nog eens goed over na te denken, hij is zoooo mooi!
  3. We zijn ook al heel lang op zoek naar de allerleukste klok, maar die hebben we nog steeds niet gevonden. Vorige week heb ik er eentje meegenomen bij de Action voor maar liefst € 1,75 (dit is 'm), maar uiteindelijk moet er toch wel een "echte" klok komen. Deze dubbelzijdige stationsklok van Karlsson maakt een hele grote kans!
  4. Ik heb hier al zoveel over gelezen en zoveel leuke foto's van gezien, maar toch heb ik zo'n Little Quote Jar (deze is van Make History) nog steeds niet in huis. Ik probeer de leuke opmerkingen en quotes die ik hoor en tegenkom altijd wel te onthouden, maar ja, je weet hoe dat gaat.... Deze staat hier echt binnenkort op de kast!
  5. Eigenlijk is het belachelijk dat je sommige meubels in huis alweer zo snel "zat" bent... Dit betreft in mijn geval onze eetkamerstoelen. We hebben ze nu ruim vier jaar, ze zien er nog hartstikke goed uit en zitten prima, maar toch wil ik iets anders. Ik heb het er nog niet doorheen gekregen bij manlief, maar er moet wat te wensen over blijven, toch? Deze OMG eetkamerstoelen van Zuiver zouden zo ontzettend mooi in ons interieur passen...
  6. Ik weet het, het is echt niet origineel meer, want op o.a. Instagram word je bedolven onder foto's van trolleys, maar ik vind deze inklapbare trolley van Housedoctor toch wel erg leuk, vooral in de kleur petrol. Heb er ook al een heel mooi plekje voor bedacht...
Zo zijn er nog veel meer leuke dingen te vinden bij Wonen met Lef, ik droom nog even verder!

Geen opmerkingen