Blogmania... Lin's favourites #1


Ik volg ondertussen heel veel blogs via Bloglovin', de ene week heb ik wat meer tijd om blogs te lezen dan de andere, maar ik probeer er regelmatig voor te gaan zitten. Omdat ik zoveel leuke artikelen tegen kom, lijkt het me leuk om eens te laten weten welke posts me geraakt of aan het het lachen gemaakt hebben. Lees je mee?

In m'n Bloglovin' feed heb ik een aparte groep, waarin ik een aantal blogs volg die over bloggen gaan. Blogtrommel is een blog, dat ik al heel lang volg en dat nu met een heel origineel idee komt, 'Wie reageert?' Het artikel zet een commenter in het zonnetje, uiteindelijk vinden we het allemaal leuk om reacties op onze blogs te ontvangen! Ook een leuke manier om nieuwe blogs te ontdekken, ga zo door Ben!!

Hoewel de tijd echt veel te snel gaat, kan ik meestal niet wachten tot de maand voorbij is, want dan heeft Karen van Dejlig haar maandelijkse 'the Best of...' geplaatst. In dit artikel noemt ze haar meest gelezen blogposts, zet ze een collega blogger in het zonnetje en neemt ze haar persoonlijke hoogtepunten van de afgelopen maand met haar lezers door. Elke keer weer zo leuk om te lezen!


Op Chickslovehappiness, de blog van de 'chicks' van Chickslovefood, kwam ik een artikel tegen over het reizen met alleen handbagage. Hierin staan een aantal handige tips om je handbagage zo efficiƫnt mogelijk in te pakken, zodat je geen ruimbagage hoeft bij te boeken tegen alle kosten van dien. Deze tips ga ik zeker gebruiken als ik in december met m'n vriendinnetje naar de Franse, Luxemburgse en Duitse kerstmarkt ga, ook al gaan we met de bus ipv het vliegtuig!


Tijdens de komende Kerstvakantie is het de bedoeling dat we onze slaapkamer aan gaan pakken. Hierin staan nu alleen ons bed en een tv op twee oude salontafeltjes en alle muren zijn wit. Ik ben op allerlei online en offline manieren inspiratie aan het opdoen en na het lezen en vooral bekijken van de blogpost van Gemma van Koekjes en Liefdadigheid weet ik zo goed als zeker welke kleur ik op de muur wil, zo mooi die blauw-grijze kleur! Ook het idee met de meegeschilderde lijstjes vind ik heel gaaf, die ga ik onthouden!



In mijn Pocket-app sla ik alle recepten op, die ik tegenkom op internet en social media. De laatste die ik toegevoegd heb, is de snelle roerbakpasta met bloemkool van Brenda Kookt. Ik ben altijd in voor een snelle en makkelijke, maar voedzame maaltijd, ik ga dit recept komende week een keer proberen!


Tot zover mijn favoriete blogposts van afgelopen week, ik ga weer snel verder met blogs lezen, er staan er nog een paar honderd te wachten... ;-)

Liefs,
Lin ✿

8 opmerkingen

  1. Hey Linda!

    Heel leuk dat je andere bloggers op deze manier in het zonnetje zet!

    Ken je mijn blog trouwens al? Zou het leuk vinden mocht je ook even een kijkje nemen (geen verplichting natuurlijk ;-D)

    Liefs Astrid - Timeless Elegance

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Astrid! Dank voor je reactie, vind sommige blogs zo leuk dat ik ze graag met iedereen wil delen! Ik ga een kijkje nemen op je blog, dank voor je reactie!! ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke post! Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik een deel van deze blogs niet echt ken.. Tijd om eens een kijkje te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat was nou net de bedoeling!! ;-) Dank voor je reactie, jij hebt ook een leuke blog trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O jeetje ik had al zoveel te lezen, nu komt er nog meer bij! :-) Bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je mij noemt. Dank daarvoor! Ik ben vereerd dat ik in jouw rijtje voorbij kom.

    BeantwoordenVerwijderen