Sfeerimpressie Country Christmas Fair


Vorig jaar ben ik voor het eerst naar de Country & Christmas Fair in Kasteel De Haar in Haarzuilens geweest. Dit was zo gaaf, dat m'n moeder, schoonzus en ik dit jaar weer kaarten hebben gekocht voor deze waanzinnig mooie en sfeervolle fair. Ik heb geprobeerd om de sfeer vast te leggen, kijk je mee?

Het is dit jaar alweer de 18e keer dat in de tuinen van Kasteel De Haar de Country & Christmas Fair wordt georganiseerd. Een lifestyle beurs met ruim 200 (verwarmde) stands met exclusieve kerstcadeaus, decoraties, lekkernijen, beauty en kleding (vooral veel omslagdoeken!!).

Ik raad je aan om er voor te zorgen dat je de fair ook in het donker bezoekt! Er is elk half uur een supergave licht- en watershow bij de fonteinen in de kasteelvijver en die is in het donker echt zó gaaf!! Ook het kasteel wordt heel mooi verlicht en door de sfeervol verlichte kramen waan je je bijna in een sprookje....

O ja, nog een tip... als je lid bent van de ANWB, boek dan je tickets via deze organisatie, dat scheelt je €4,-! En dan de laatste tip, kijk even goed op de Facebook-pagina van de Country & Christmas Fair hoe het zit met parkeren, want ik begreep dat de weilanden om het kasteel dit jaar redelijk onbegaanbaar waren. Wij hebben (gratis!) geparkeerd bij de Haarrijnse Plassen en zijn voor €2 per persoon door de pendelbus voor de poort van het kasteel afgezet en weer opgehaald.

De beurs duurt nog tot en met a.s. zondag, als je nou echt niet weet wat je moet doen komend weekend, dan is dit echt een aanrader!!

Onderstaand wat foto's, laat je me weten of je ook nog langs geweest bent?!

Liefs,
Lin ✿






Geen opmerkingen