Interieurinspiratie.... de mooiste oude houten werkbanken


Iets wat heel hoog op m'n wish list staat, is zo'n gave oude houten werkbank. Eentje met zo'n bankschroef waar de moeten en verfvlekken nog op zitten. Ik ben er ondertussen al een aantal tegengekomen, maar ten eerste zijn ze vaak onbetaalbaar en ten tweede, niet onbelangrijk, hebben we er op dit moment niet echt plek voor. Maar er moet wat te wensen overblijven, toch?!

De werkbank op de foto boven dit artikel kwam ik tegen op de Pinkster in Brocante beurs in Middenmeer. Een ontzettend mooi exemplaar, mét de gewenste bankschroef en deuken en butsen. Eigenlijk kwam ik op het idee van een werkbank, omdat ik nog een kastje o.i.d. zoek voor op onze slaapkamer waar de tv op komt te staan. Hoe leuk is het je tv op een werkbank te hebben?

Na wat langer nadenken bedacht ik me wel dat het zonde is om zo'n mooie (en vaak dure) werkbank op een slaapkamer te zetten. Niemand behalve wij zien 'm dan, zo'n pronkstuk verdient toch echt wel een mooie plek in de hal of in de kamer.
De hal is hiervoor bij ons te klein en in de kamer hebben we er op dit moment helaas geen plaats voor. Ben best wel een beetje jaloers op m'n broer en schoonzus, die onlangs een heel gaaf exemplaar opgehaald hebben aan de andere kant van het land en die nu staat te stralen in hun woonkamer.... ;-)

Onderstaand wat plaatjes van werkbanken waar ik direct verliefd op werd.... Echt, ooit staat er ook zo'n werkbank bij ons in huis, ik weet het zeker!!

Liefs,
Lin ✿








Geen opmerkingen