Lin's Weekly #19



Wat een heerlijk zonnige week hebben we achter de rug! De laatste 2 dagen waren wat kouder, maar wat heb ik genoten van het heerlijke weer!


Het is weer maandag! Allereerst heb ik m'n droppotje op m'n bureau weer gevuld met die overheerlijke katjesdropjes, waar ondertussen iedereen op kantoor helemaal wild van is. Het is opvallend druk in m'n kantoor als het potje net gevuld is....
Uit m'n werk ben ik meteen 5 km gaan hardlopen. Heerlijk om na een dag op kantoor de frisse lucht in te rennen en daarna lekker te eten. Blij dat ik m'n haar weer in een knoedel kan doen zonder dat je een grijze haar ziet! ;-)
Bij de thee vind ik het zo lekker om een paar chocotoff's te eten, echt een guilty pleasure van m'n dochter en mij!
's Avonds voor het slapen gaan lees ik echt altijd, of het nou vroeg of laat is, altijd lees ik een paar bladzijden totdat m'n ogen dichtvallen. Gebeurt wel regelmatig dat ik de volgende avond even terug moet bladeren omdat datgene wat ik gelezen heb, niet helemaal is blijven hangen...


Op dinsdag en woensdag heb ik de hele dag gewerkt en 's avonds niet zoveel bijzonders gedaan, ik kom er bij het schrijven van deze Weekly achter dat ik niet zoveel foto's heb gemaakt... Dinsdagavond is manlief aan het schilderen en dochterlief naar handbaltraining, waardoor ik tijd heb om een aflevering van Elementary te kijken, geweldige serie, ik hou van Jonny Lee Miller!!
Hoewel ik niet echt een fan van Douwe Bob ben, ben ik toch wel even voor de halve finale van het Songfestival gaan zitten, samen met Twitter. Dan is het tv kijken echt een stuk leuker! Heb de uitslag niet gehaald, wat duurt die puntentelling toch lang!!
Woensdagavond staat voor manlief weer in het teken van schilderen, daar is het nu ook echt weer voor. Ben zo blij dat we van het lavendelblauwe af zijn, vind deze blauwe kleur echt veel mooier!!
Kijk nou hoe mooi groen alles is na een paar dagen mooi weer!!


Voor het eerst in vier maanden werk ik weer 'gewoon' 3,5 dag dus begint m'n weekend op donderdagmiddag al. Uit m'n werk heb ik lekker geluncht in de veranda, mag het de komende vijf maanden dit weer blijven alsjeblieft??
Donderdagavond heb ik een date met een vriendin, waar ik 'vroeger' mee gehandbald heb en waar ik sinds een jaar of 2 weer contact mee heb. We gaan eten bij strandpaviljoen De Schelp in Egmond aan Zee. Vooraf delen we een Flammkuche met geitenkaas en als hoofdgerecht heb ik een supermalse ossenhaasspies. We zaten heerlijk op het terras en natuurlijk zijn we blijven zitten totdat we de zon onder hebben zien gaan!


Vrijdagochtend ga ik gelijk met dochterlief om 7 uur uit bed. Na twee kiwi's en een glas water trek ik m'n hardloopschoenen aan en hoewel ik echt he-le-maal geen zin heb, gaat het redelijk vanzelf en loop ik een prima 7 kilometer. Lekker begin van zo'n stralende dag!
Rond de middag komt de postbode met twee pakketjes, daar word ik altijd zo blij van! De eerste Styletone box is binnengekomen (unboxing volgt later) en omdat ik een opblaasbare jacuzzi kreeg voor moederdag (!!) heb ik m'n lievelingsluchtje, Dune van Christian Dior, zelf maar besteld.
Als dochterlief uit school komt, gaan we samen naar het winkelcentrum waar Nice 2 Have zit, een heerlijke winkel met sieraden, tassen, sjaals e.d. en waarvan ik van dochterlief voor moederdag een cadeaubon heb gekregen. Ik koop o.a. dit enkelbandje, dat ik inmiddels ook als armbandje draag.
's Avonds probeer ik een nieuw recept uit, hete sperziebonen met rijst. Was goed gelukt al zeg ik het zelf, al mochten de boontjes van ons nog wel iets heter...


Zaterdag was de dag waar ik me al een tijdje op verheugde. Sinds een aantal jaar ga ik met m'n moeder en m'n schoonzus met Pinksteren naar de Tuinfair in Midwoud (ik schreef hier al eerder over). Dit jaar hebben we besloten om dit te combineren met Pinkster in Brocante in Middenmeer, waar Bijdehand Brocante uit Castricum, waar m'n schoonzus en ik regelmatig komen, ook zou staan. Nou, daar hebben we geen spijt van gehad, ik durf zelfs te zeggen dat ik deze markt leuker vond dan de Tuinfair in Midwoud! En dat wil wat zeggen!
Op de terugweg hebben we Old Wood ook nog even een bezoek gebracht, een hele gave woonwinkel met hele mooie meubels, woonaccessoires en gigantisch veel, vooral industriĆ«le, lampen.
De auto was volgeladen, binnenkort volgt er een blog over deze heerlijke dag en de aankopen die ik heb gedaan!


Zondag stond er niet veel op de planning. 's Ochtends heb ik me bezig gehouden met het verschonen van de bedden, de was en het opruimen van de torenhoge stapel papieren over verzekeringen, hypotheken en pensioenen.
Dochterlief kreeg 's middags een paar vriendinnen over de vloer, waarmee ze halverwege de middag in de jacuzzi is gedoken. Manlief en ik hebben Max Verstappen als allereerste Nederlander een Grand Prix zien winnen, wat een geweldige prestatie!
Tussendoor ben ik bezig geweest met m'n blogplanning, manlief met het schilderen van de buitenboel en 's avonds heb ik een (redelijk gezonde) kapsalon gemaakt.
En dan hebben we morgen nog zo'n dag zonder afspraken in het vooruitzicht, ga ik weer volop van genieten!

Liefs,
Lin ✿


2 opmerkingen

  1. Heerlijk toch. wij hebben ook een opblaasbare Jacuzzi van Intex. Echt een super fijn bubbelbad en het is niet zo heel duur in vergelijking met een echt bubbelbad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laats hier een opblaasbare Jacuzzi gekocht, nou er gaat een hele wereld voor ontspanning voor me open.

    BeantwoordenVerwijderen