M'n eerste Styletone box


Een paar jaar geleden heb ik me geabonneerd op de Glossy Box, een half jaar lang ontving ik elke maand een mooie box met diverse make up en huid- en haarverzorgingsproducten. Ook dochterlief, die toen een jaar of 13 was en zich steeds meer begon te interesseren in make up, werd hier erg blij van, maar na een half jaar heb ik m'n abonnement niet meer verlengd.

Laatst las ik op de blog van José over de Styletone box. Elke maand een box met 5 full size producten, waarvoor je niet thuis hoeft te blijven omdat-ie door de brievenbus past, dat leek me (en dochterlief) wel wat. Ik heb een abonnement voor 3 maanden afgesloten en heb met spanning op de levering van de eerste box zitten wachten.

Een dag vóór verzending kreeg ik keurig een mail met de melding wanneer ik de box kon verwachten en hij werd ook keurig op tijd bezorgd. Er zaten vijf mooie producten in met een boekje met daarin de beschrijving per product en de prijs. Het totaalbedrag van deze box kwam op € 93,- terwijl ik maar €12,50 per maand betaal....


Als je de box opent, valt als eerste een heel mooi doosje op met daarin een blush van 29 Cosmetics. Volgens de beschrijving voedt deze blush je huid en helpt druivenpit extract je huid beschermen tegen vervuilde lucht en de zgn 'free radicals'. De kleur in mijn box is de Rose, een tint die ik zelf gekocht zou kunnen hebben. Ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar als m'n huidige blush op is, komt deze absoluut in m'n make up tasje!


In de box zit verder een mooie zogenoemde Lip Locked van Manna Kadar, ik vind de kleur geweldig. Dit is een 3-in-1 product, die je een primer geeft, een gloss om het makkelijk op te brengen en een stain voor een langhoudende kleur. 
Zelf gebruik ik nooit lipstick, ik ben een echte lipgloss-liefhebber; deze heb ik dan ook in vele soorten en kleuren. Toch ben ik benieuwd naar deze Lip Locked, dus heb ik 'm meteen uitgeprobeerd. Helaas moet ik meedelen dat dit eenmalig is. De kleur is echt heel mooi, maar ik krijg er enorm droge lippen van. Bij mij werken de long lasting lipsticks ook niet, ik krijg hier hetzelfde gevoel bij. Deze is in de make up stash van dochterlief terecht gekomen!


Het volgende product is gelukkig wel een blijvertje! De meeste producten uit de Styletone box komen uit het buitenland, maar deze veganistische, handgemaakte en helemaal natuurlijke lipscrub is geproduceerd door Lekker in een Potje uit Utrecht. Deze lipscrub is zo natuurlijk dat-ie zelfs veilig genoeg is om te eten!
Ik heb de aardbei & citroen variant ontvangen, de organic kokos olie en shea butter in deze scrub maken je lippen echt superzacht! Na gebruik kun je gewoon je lippen aflikken voordat je er een lekker glossje op smeert!


Ook zit er Eye Primer van Emite in de box. Dit product kun je volgens de beschrijving voor heel veel doeleinden gebruiken. Natuurlijk als primer, zodat je make up langer blijft zitten, maar ook om donkere kringen te verdoezelen, om een oneffenheid aan te stippen voordat je een concealer gebruikt, deze primer is zelfs zo voedende dat je 'm zelfs kunt dragen op je oogleden, puur voor bescherming, verzorging en een mooie natuurlijk look.
Ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar nadat ik dit gelezen heb, ga ik 'm zeker testen!


Tot slot zit er een eyeshadow brush van Mask in de box. Deze kun je gebruiken voor het aanbrengen en blenden van oogschaduw op je ooglid en voor het aanbrengen van een smokey lijntje in de wimperlijn. 
Omdat ik weinig oogschaduw gebruik, is deze direct geconfisqueerd door dochterlief, die er erg blij mee is!

Voor € 12,50 heb ik een aantal hele mooie producten ontvangen, waarvan alleen de Lip Locked een beetje tegenviel. Ik ben vooral erg blij met de lipscrub en de blush, ik kan niet wachten op de volgende Styletone box!!

Liefs,
Lin ✿


Geen opmerkingen