Lin's Weekly #24


De afgelopen week werd afgesloten met een druk, maar ontzettend gezellig weekend. Ook deze week heeft code geel ons overgeslagen en hebben we genoten van heerlijk zonnig weer. Zou de zomer dan toch begonnen zijn??


Maandagochtend begon met de voorbereiding van een aantal offertes voor enkele van onze Franse klanten, waarvoor wat productfoto's gemaakt moesten worden. Nog elke keer als ik onze artikelen zo gezellig bij elkaar zie staan, vind ik het zo leuk dat ik bij het bedrijf werk dat deze artikelen bedenkt en ontwikkelt!
Na een pittig dagje werken kon ik thuis direct aanschuiven voor het avondmaal. Manlief had een heerlijk pastagerecht bedacht met spinazie, paprika en boursin, we hebben weer zitten smullen!
Dinsdagochtend heb ik m'n AH-moestuin-plantjes, die maar door blijven groeien en bloeien, water gegeven en wat zag ik daar?! De eerste courgette komt te voorschijn!!
Om onze opblaasbare jacuzzi schoon te houden, hebben we ondertussen al heel wat tabletjes en onderdelen besteld. Vandaag werd de laatste aanwinst bezorgd, een heuse waterstofzuiger. Ik hou me bezig met het stofzuigen binnenshuis en laat dit waterstofzuigen graag over aan man- en dochterlief!


Ik merk dat ik tijdens de eerste 3 dagen van de week, als ik aan het werk ben, veel te weinig foto's maak, voor woensdag en donderdag waren dat er in totaal maar 4...
De eerste is van een kikker, die ik bij het weggooien van de koffieprut, bijna vermoordde door er op te gaan staan. Ik ben niet bang voor kikkers, maar ik schrik me toch elke keer een ongeluk als ze zo ineens voor je voeten wegspringen... Gelukkig kon deze het nog navertellen!
Verder nog een foto van m'n nachtkastje, kan hier niet echt meer over melden...
Donderdagmiddag had ik een date met m'n 'oude' buuf, die bezig is met de opleiding voor pedicure en die m'n teennagels enkele weken geleden heeft voorzien van een French manicure. Het werd tijd om deze weer eens bij te werken, deze keer heb ik gekozen voor een mooi blauw lakje.
's Avonds na het eten hebben manlief en ik een heerlijke wandeling in de buurt gemaakt. Wat wonen we toch mooi, met 5 minuten wandelen lopen we zo het bos in, nadat we eerst deze bloemenvelden gepasseerd waren.


Vrijdag was ik vrij en wisselde ik het zonnetje buiten af met de bank binnen, waar ik wat blogjes las en een klein beetje heb gewerkt.
Eén van m'n kussens op de bank die ik een maand of 4 geleden heb gekocht, gaat het nu al begeven... jammer dat ik het bonnetje niet meer heb, vind dit toch wel een beetje snel!
's Middags was manlief vrij en kwam de loodgieter langs voor de jaarlijkse CV check en nog wat andere riool-achtige dingen. Ik heb de ramen gelapt en ben naar het winkelcentrum gewandeld voor wat boodschappen, ik val in herhaling, maar wat wonen we hier toch mooi!
's Avonds had ik een date met m'n vriendin bij haar in de veranda, we hebben hier tot middernacht heerlijk zitten kletsen onder het genot van een hapje en een drankje, ik hou van zulke avonden!


Zaterdag begon met een afspraak bij de kapper, Salon Stijl in Uitgeest, waar ik al jaren kom. Heel grappig, Milou had m'n blog ook ontdekt, we hebben tijdens het kleuren en knippen heerlijk zitten kletsen over social media en alles wat daarbij hoort.
Daarna snel naar huis voor een broodje, waarna ik m'n moeder en schoonzus heb opgehaald voor een bezoek aan Pand Breukelen. Deze mensen stonden met hun gave spullen op de Alles is Brocante fair in Midwoud en vertelden ons toen dat ze dit pand in Breukelen aan het opknappen waren. Via Facebook kwam ons ter ore dat ze dit weekend open dagen hadden, dus een goede reden voor een bezoekje. Er was ook een jaarmarkt in Breukelen, dus het was ontzettend druk, maar we hebben genoten van alle mooie spullen die ze verkopen! We hebben ons deze keer alledrie in kunnen houden, maar ik weet zeker dat we hier vaker terug gaan komen. Als je van stoer en industrieel brocante houdt, dan zou ik hier zeker een kijkje gaan nemen!
's Avonds was er bij ons een muziekevenement in het dorp, waar manlief ook optrad met z'n bandje. Hoewel ik eigenlijk helemaal geen zin had om weer de deur uit te gaan, ben ik toch maar even een kijkje gaan nemen. Het was een prima optreden, wel erg jammer dat het zo koud was, een kraampje met glühwein had niet misstaan!


Zondag stond in het teken van vaderdag. Dochterlief was zaterdagavond uit geweest en laat thuis, dus ze had met haar vader afgesproken dat-ie geen ontbijt op bed kreeg deze keer, maar dat ze binnenkort met z'n tweetjes een kopje koffie met een gebakje gaan eten in het dorp. Manlief ging akkoord, dus kon ze gelukkig uitslapen. ;-)
Deze vaderdag kwamen m'n ouders en m'n broer, schoonzus en neefje naar ons toe voor een barbecue. De mannen begonnen voor de tv voor de Formule 1 race, ik ben met m'n moeder en schoonzus de veranda ingedoken, terwijl dochterlief met d'r huiswerk bezig was en m'n neefje een duik nam in de jacuzzi. We hebben lekker geborreld, gegeten en vreselijk gelachen, het was een heerlijk afsluiting van een supergezellig weekend!

Morgen ben ik nog een dagje vrij, ik moet af en toe een vrije dag gaan opnemen om door m'n dagen heen te komen. Ik heb begrepen dat we morgen de langste regenbui sinds begin deze eeuw gaan meemaken, dus dat wordt een dagje Netflixen denk ik! Maak je geen zorgen, ik ga me wel vermaken!!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen