Lin's Weekly #22


Wat een heerlijke week hebben we gehad! Aan de kust hebben we gelukkig geen last gehad van code geel en vooral de laatste drie dagen van deze week waren volop genieten! Laat ik die drie dagen nou ook gewoon vrij zijn....


Zoals elke maandag stapte ik ook deze ochtend weer om 8 uur in de auto om m'n 3,5-daagse werkweek te beginnen. Deze week begonnen we met een grote order voor een klant van ons in Oostenrijk, die zelf drukwerk opgestuurd had. 31 verschillende uitvoeringen, de één nog kitscheriger dan de ander.... ach, gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak! ;-)
's Avonds stond er weer een paar kilometer hardlopen op het programma, ik heb de afgelopen week in totaal ruim 20 km hardgelopen! Voor een ander waarschijnlijk niet bijzonder, maar voor mij was het de eerste keer! Trots op mezelf!!
Dinsdag weer hard aan de slag, 's avonds vreselijk veel lol gehad in m'n eentje met Snapchat (linda.min), terwijl manlief voor ons een overheerlijke snackbar-maaltijd heeft gehaald. Moet kunnen af en toe!


Woensdagochtend kwam ik op m'n werk deze oude kar tegen in de gang. Geen idee waar-ie vandaan komt, maar ik zie 'm al helemaal als salontafel bij ons in huis staan. Even op onderzoek uit dus...
Normaal gesproken doe ik op woensdagavond altijd de wekelijkse boodschappen en als ik ergens niet van hou, is het van boodschappen doen. Ik was laatst bij een vriendin die haar boodschappen via Dekamarkt online thuis laat bezorgen, ik heb deze week voor het eerst ook eens online gewinkeld. Wat een uitkomst! Geen gesjouw, de chauffeur brengt de boodschappen gewoon voor me naar de keuken, ik denk dat ik hier wel aan kan wennen! Omdat ik nu natuurlijk tijd overhield, ben ik meteen de koelkast gaan uitmesten en schoonmaken en heb daarna meteen de was, die al een tijdje schoon in de wasmand stond, opgevouwen. Productief avondje!


Donderdagochtend bij m'n dagelijkse watergeef-rondje zie ik gewoon de eerste moestuintjes-augurk verschijnen, joehoe!!
Na een ochtend werken is m'n weekend weer begonnen. Om dat te vieren, lunch ik met een plak cake, een volkoren beschuit met kaas en een vers wit kadetje met roomkaas en salami.
's Middags leg ik alle spullen klaar voor de installatie van de Horizon mediabox. Het pakket staat al een week bij ons in huis, maar omdat manlief het zo druk heeft op z'n werk en vaak 's avonds ook nog achter z'n laptop zit, heb ik m'n vader gevraagd om me te helpen. Dit doet-ie met liefde, binnen een uurtje was alles geïnstalleerd. En dit was weer zo'n momentje waarop ik me realiseer dat ik zo blij mag zijn met twee gezonde ouders, ik zou echt nog niet weten wat ik zonder ze zou moeten!!


Vrijdagochtend heb ik doorgebracht op de bank met een goed boek, de laptop en een stapel tijdschriften. Af en toe een beetje werken tussendoor en tijdens de lunch gekeken naar de halve finale van Kiki Bertens.
Verder ben ik langs geweest bij het tuincentrum in de buurt voor wat leuke plantjes in de tuin en heb ik lekker in huis gerommeld. Aan het eind van de middag kwamen er drie vriendinnen van dochterlief eten en tutten, rond half 6 heb ik ze naar het Indian Summer Festival gebracht. Op de terugweg begon het wel erg bewolkt te worden, maar gelukkig was de temperatuur goed en hebben de meiden zich uitstekend vermaakt. Zelf ben ik ook een aantal keren naar Indian Summer geweest, wel apart om nu m'n dochter voor haar eerste echte festival heen te brengen... Ik word oud!! ;-)


Zaterdagochtend vertrok manlief al vroeg met een vriend naar Zandvoort voor de Max Verstappen Racedagen.
Ik zou eigenlijk gaan hardlopen 's ochtends, maar omdat manlief weg was, dochterlief nog lag te slapen en er in de loop van de ochtend een pakketje afgeleverd zou worden met hardloopkleding die ik besteld had, ben ik toch maar thuis gebleven. Maar goed ook, want het was 's ochtends om half 10 al 24 graden!
Ik heb een groot gedeelte van de dag in de veranda doorgebracht, ik kan nog steeds zo genieten van dit plekje!
's Avonds had ik een date met m'n vriendin, ook daar hebben we in de veranda gezeten met lekkere hapjes en drankjes en zijn we tegen twaalven als 2 pubers nog even het dorp in geweest. In 2 uur tijd 4 kroegen bezocht, om half 3 deed ik het licht uit. Wat een heerlijke avond!!


Hoewel ik niet veel gedronken had, werd ik zondagochtend redelijk op tijd wakker met best wel een beetje hoofdpijn. Lekker in de tuin ontbeten, paracetamolletje erin en hup, de bedden verschonen!
Daarna nog even met een kop koffie en m'n e-reader van het zonnetje genoten en om 13.00 met dochterlief vertrokken voor de laatste handbalwedstrijd van dit seizoen. Omdat dit mijn laatste wedstrijd als coach was, kreeg ik van de meiden een heeeeele grote doos Merci en van twee trouwe supporters een megafles Martini Asti en een potje kletskoek-bakspulletjes. Lief!!
's Avonds zijn we uit eten geweest bij The Bourbon Room in Bergen. Een tent die we alledrie niet kenden, maar die hele goede recensies kreeg en waar je dus blijkbaar heerlijk kunt eten. Nou, echt hoor, we hebben gesmuld!! Ik begon met een Thom Ka Khai die echt verrukkelijk was, daarna had ik de zalm met asperges en een beurre blanc.... Heerlijk!! Er kon echt geen dessert meer bij, dus heb ik het gehouden bij een kopje muntthee. Dit is een stek met heerlijk eten en super relaxte bediening, echt een plek om te onthouden!
Op de terugweg kwamen we langs een veld met van die mooie paarse alliums. Ik kon het niet laten om uit te stappen en een paar foto's te maken, ik vind dit zulke gave bloemen!

En dat was 'm weer, op naar een nieuwe, hopelijk zonnige week!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen