Review: de geweldige SLB portemonnee van by LouLou

O, wat ben ik blij met m'n nieuwe portemonnee! Het is een zogeheten Smart Little Bag van het merk by LouLou, die ik mezelf enkele weken geleden cadeau heb gedaan.
Voor moederdag had ik van dochterlief een cadeaubon gekregen van een sieraden/sjaals/tassenwinkel bij ons in het winkelcentrum. En daar zag ik 'm hangen, deze stoere aqua-blauwe portemonnee en werkelijk, het was liefde op het eerste gezicht!

Tot ik op het prijskaartje keek.... € 69,95 voor een portemonnee ging in ieder geval de cadeaubon van dochterlief ver te boven, maar ik vond het zelf ook wel vrij veel geld voor 'slechts' een portemonnee. Nu moet je weten dat ik de laatste jaren een aantal portemonnees heb versleten, waarvoor ik geen keer meer dan €20 heb uitgegeven...

Voor de cadeaubon heb ik een paar mooie oorbellen en een zomers enkelbandje gekocht, maar toch kreeg ik die portemonnee niet uit m'n hoofd. Dus ben ik gaan googelen, niet geschoten is altijd mis! Ik kwam uiteindelijk op de site van thelittlegreenbag.nl terecht en tot m'n grote verbazing én blijdschap vond ik hier de zo gewilde portemonnee in de sale voor slechts € 39,95!

Hier hoefde ik natuurlijk geen seconde over na te denken, ik heb 'm heel snel in m'n winkelmandje gegooid en afgerekend. Op thelittlegreenbag.nl kun je zelf aangeven wanneer je 'm wilt laten bezorgen, dus ik ben donderdagochtend heel snel uit m'n werk naar huis gereden om de pakketbezorgster niet mis te lopen.

Ik heb 'm nu enkele weken in gebruik en ik vind het echt dé ideale portemonnee. Het is eigenlijk een clutch en portemonnee ineen, waar je ook met gemak je telefoon in kwijt kunt. Er zit zelfs een spiegeltje in!

De portemonnee is helemaal van leer en heeft een voorvak met klittenbandsluiting. Deze is eigenlijk bestemd voor je telefoon, maar ik krijg m'n Samsung Galaxy S5 er niet echt makkelijk in. Deze stop ik altijd in één van de grote vakken binnenin, waar meer dan genoeg ruimte voor is. Aan de binnenkant van overslagklep zit een makeup-spiegeltje, heel handig!


Aan de andere kant zit een ritsvak voor bijv. kleingeld, ik gebruik dit vak voor m'n fiets- of huissleutel als ik weg ben en geen tas bij me heb of voor sieraden, die dochterlief of ik af moeten doen bij het sporten.


Binnenin vind je een zee van ruimte met o.a. 12 vakjes voor pasjes, een dubbel muntgeldvak dat helemaal open kan met een afsluitende rits, vijf opbergvakken en ook nog twee fotovakjes. Het polsbandje is afneembaar, maar daar zitten twee mooie bedeltjes aan, dus deze laat ik er gewoon voor de leuk aan zitten, hoewel ik 'm eigenlijk nooit gebruik. 


Ik heb een aantal reviews gelezen over deze portemonnees van by LouLou, een groot aantal bezitters geeft aan nooit meer een andere portemonnee te willen. Ik kan me er iets bij voorstellen, maar ik ga eerst met volle teugen van dit exemplaar genieten!

Liefs,
Lin ✿

PS: ik heb net nog even op thelittlegreenbag.nl gekeken, maar de aqua-blauwe variant is nog steeds te verkrijgen in de sale voor € 39,95!!

Geen opmerkingen