1000 vragen aan jezelf.... #3


Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een vervolg op deel 2 van '1000 vragen aan jezelf'. Ik heb wederom 10 willekeurige vragen geprikt en geprobeerd daar zo eerlijk mogelijk antwoord op te geven... Wil je nog iets meer over me te weten komen, lees dan vooral verder!

✴︎ Wat is het minst vervelende huishoudelijke klusje?
Het huishouden vind ik een noodzakelijk kwaad (maar daar ben ik vast niet de enige in). Ik ben wel erg opruimerig, dus het ziet er thuis altijd wel redelijk netjes uit. Ook poets ik de toiletten 2 of 3 keer in de week en gaat de stofdoek en de stofzuiger er 1 keer per week doorheen, maar ik moet me er echt toe zetten om zo af en toe de keukenkastjes te soppen of m’n kledingkast uit te ruimen.
De klus die ik het minst vervelend vind en waarvan je het meest profijt hebt, vind ik dan toch ramen lappen, zo lekker als je weer normaal naar buiten kunt kijken!

✴︎ Welke site bezoek je dagelijks?
Facebook, op de voet gevolgd door Instagram!

✴︎ Zou je plastische chirurgie overwegen?
Hoewel ik gerust wel een cupmaatje groter zou willen, zal ik me aan dit soort ingrepen niet snel wagen. Het enige waar ik wel over aan het nadenken ben, is een ooglidcorrectie…. Het vel boven m’n ogen gaat voor m’n gevoel steeds meer hangen, waardoor m’n oogpotlood of eyeliner binnen no time onder m’n wenkbrauwen zit in plaats van boven m’n wimpers. Dus, wie weet, ooit....

✴︎ Waarin lijk je op je vader?
In zowel uiterlijk als karakter lijk ik echt het meest op m’n moeder, maar het fanatisme in sport en spelletjes heb ik echt van m’n vader!

✴︎ Werk je graag samen of liever alleen?
Dit vind ik een beetje een strikvraag. Ik werk heel graag alleen, maar zou niet zonder m’n collega’s kunnen. Ik heb m’n eigen kantoor, waar m’n collega’s regelmatig aanschuiven. Helemaal prima, maar een paar dagen alleen achter m’n buro vind ik ook helemaal niet erg!

✴︎ Steun jij mensen onvoorwaardelijk?
De mensen die ik liefheb, steun ik absoluut onvoorwaardelijk, maar wel als het om een eerlijke en rechtvaardige kwestie gaat. Kan heel slecht tegen onrechtvaardigheid...

✴︎ Wat doe je met grijze haren?
M’n eerste grijze haren had ik al rond m’n dertigste. Ik ben begonnen met het uittrekken van deze grijze haren, maar ik ben al heel snel met een spoeling begonnen. De tijd tussen twee spoelingen werd snel korter, nu laat ik m’n kapster m’n grijze haren elke 6 weken wegwerken met blonde verf. Dit doe ik al zo lang, dat ik eigenlijk niet zo goed meer weet wat m’n echte haarkleur is, volgens mij iets van donkerblond...

✴︎ Welk uitje staat er op de planning?
Dat uitje staat voor morgenavond op de planning, dan ga ik met m’n vriendin naar de braderie in Egmond aan Zee. Daarna lekker aan de borrel op een gezellig terras, dit doen we inmiddels al jaaaaaren in de zomerperiode.

✴︎ Ben je een jongens- of een meisjesmoeder?
Toen ik zwanger was, had ik vanaf het begin al het gevoel dat het een meisje zou zijn. We wilden niet weten wat het zou worden, dus we moesten zowel een meisjes- als een jongensnaam verzinnen. Een meisjesnaam wisten we al in de eerste maand, maar de jongensnaam was tijdens de bevalling nog steeds niet helemaal duidelijk. Gelukkig werd het een meisje en ik moet zeggen dat ik echt wel een meisjesmoeder ben. Maar waarschijnlijk had ik gezegd dat ik een jongensmoeder ben als het een jongen was geworden!

✴︎ Zeg je altijd de waarheid, ook als die een ander kan kwetsen?

Dit is een echte gewetensvraag… ik vertel zo goed als altijd de waarheid, maar ik moet bekennen dat ik me ook wel eens schuldig maak aan een leugentje om bestwil…. maar daar ben ik toch niet de enige in?!

Dat waren ze weer voor deze keer, het blijft leuk om dit soort vragen te beantwoorden. Er komt dan ook zeker een deel vier!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen