My Instagram favourites - part IV


Ik ben weer zoveel leuke nieuwe interieur-accounts op Instagram tegengekomen, het is weer tijd voor het volgende deel van My Instagram favourites. In deel I, II en III heb ik al een aantal accounts in het zonnetje gezet, maar elke dag kom ik wel weer één of meerdere accounts tegen die ik ook heel graag met jullie wil delen. Lees snel verder voor de tips van deel IV!
@buroflip ✪


Onze grote droom is om ergens in de buurt een kaveltje te kopen en daar ons eigen huis op te bouwen. Daarom vind ik het zo leuk om de account van Heleen de Graaf van Buro Flip te volgen, want zij is daar op dit moment mee bezig. Zo leuk om de bouw via IG te volgen, er wordt zelfs een container in haar nieuwe huis verwerkt! Ik weet wel bij wie ik om (interieur)advies kom als we zelf ooit nog eens een huis gaan bouwen!



Ik volg Kittyn nog niet zo lang, maar wat een heerlijke account heeft ze! Begonnen met heel kleurige (food)foto's, maar nu komt het ene mooi plaatje van haar zelf verbouwde huis na het andere voorbij. Ben eigenlijk een beetje jaloers op haar mooie oude kerk- en keukenwerkbank, wat een mooie spullen! De bank en de schommel in huis wil ik ook nog even noemen, te leuk!



Ik vind het bijna jammer dat m'n naamgenote Linda niet dagelijks blogt, want wat een heerlijk licht huis heeft ze. Mooie foto's met veel hout, wit en pastelkleurtjes, ik hou er van! Vooral die keuken, dat is toch de droom van elke man en vrouw die van koken houdt? Ik heb in ieder geval haar peg board met die schattige kleine kruidenpotjes op m'n wish list gezet. En wat dacht je van die Ixxi boven haar eettafel? Kortom, ik hoop dat ze nog heel veel foto's van haar mooie interieur met ons gaat delen!!



De feed van Glenn Anthonie is eigenlijk een beetje een vreemde eend in m'n Instagram favourites bijt. Hij plaatst geen interieurfoto's, maar zijn foto's zouden heel goed staan in zo goed als elk interieur! Werkelijk elke foto vind ik mooi, de geweldige landschapfoto's, de foto's van vossen en Schotse hooglanders, de macro-foto's.... ik zou heel graag een Ixxi willen laten maken met een aantal van z'n pareltjes. Ga binnenkort toch maar eens contact met 'm opnemen...



Ik snap wel waarom Mirjam ruim 8.000 volgers heeft! Ze heeft een geweldig huis en dito tuin, er is zoveel moois te bekijken. Alles klopt, de kleuren, de materialen, de lichtinval... ik vind haar keuken echt super met die lange tafel, die bank en die lampen. Ook de kleuren die ze gebruikt heeft, zou ik zelf gekozen kunnen hebben, ik ben inmiddels groot fan!

Dat was deel IV, deel V zal niet lang op zich laten wachten, want ik heb nog een hele lijst met IG-ers waar ik jullie kennis mee wil laten maken. Heb jij nog leuke tips van interieur-IG-ers die ik kan volgen? Ik hou me aanbevolen!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen