Lin's Weekly #27


En weer een heerlijke week voorbij! Hoewel het weer niet echt bij de tijd van het jaar paste, heb ik toch een paar keer heerlijk in het zonnetje kunnen zitten. Dochterlief ging deze week een weekendje feestvieren op Hocky Loverz, weer zo'n loslaat-momentje.... Lees verder voor de rest van m'n week!


Maandagochtend op naar het werk met een pluk brandkruid naast me in de auto. Collega Marieke had nog een leeg plekje in de voortuin, deze is nu opgevuld met een stukje van ons brandkruid!
's Avonds lekker languit op de bank, blogjes lezen en schrijven en nog even een aflevering van Elementary gekeken.
Dinsdag weer fris en fruitig aan het werk op drie computers, ziet er best cool uit zo! Toen ik uit m'n werk kwam, was manlief bezig met de voorbereiding van een overheerlijke chili con carne. Omdat-ie nog druk aan het kokkerellen was, ben ik eerst 5 km gaan hardlopen.
Ik heb op woensdag echt helemaal geen foto's gemaakt; het was een gewone werkdag, 's avonds heb ik de wekelijkse boodschappen gedaan, verder geen bijzonderheden.


Donderdag ben ik uit m'n werk even langs Melange7 in Heiloo gereden, waar ik met twee mooie zijden bloesjes naar huis ben gereden. Als lunch at ik een heerlijke macadamia-chocolade-koek van Albert Heijn, niet gezond, maar wel ontzettend lekker!
's Middags heb ik huis- en tuinvrouw gespeeld, kijk hoe mooi onze hortensia is!
Dochterlief zit midden in haar laatste proefwerkweek en gaat komend weekend naar Hockey Loverz, een groots evenement/festival in Zoetermeer. Tussen het leren door gooit ze af en toe wat in haar koffer, hij staat al zo goed als klaar!


Vrijdag weer een vrije dag. Het is helaas wat regenachtig, dus het werd een binnendagje. Ik heb wat boeken op m'n e-reader gezet, ik kreeg m'n bestelde notitieblokjes van Studio Stationary binnen en verder heb ik op de bank gebivakkeerd met koffie, chocola, tijdschriften, m'n e-reader en iPad, heerlijk zo'n vrije dag!
M'n ouders hadden weer wat Koopman's Blauwe toegestuurd gekregen door m'n oom en tante uit Drenthe, dus ik ben even langs gereden om een portie op te halen. Dit zijn de allerlekkerste aardappeltjes om te bakken, maar man, wat een werk om ze te schrappen!
's Middags werd dochterlief opgehaald voor een weekend feesten op Hockey Loverz in Zoetermeer en manlief vertrok na het eten met z'n bandleden naar hun 2-wekelijkse repetitie. Ik heb in m'n eentje een Netflix avond gehouden, na 3 seizoenen Elementary ben ik nu begonnen aan seizoen 3 van The Following... gruwelijk, maar zoooo spannend!


Zaterdag ben ik rond een uur of 9 m'n bed uitgestapt voor een relaxte 8 km hardlopen door de Castricumse duinen.
Na het ontbijt heb ik wat nieuwe plantjes gehaald bij het tuincentrum bijons in de buurt, onze veranda leek wel een bloemenstalletje!
Ook heb ik deze sieruien meegenomen, vind ze zo gaaf!
's Avonds had manlief een barbecue met z'n bandje en kwam m'n vriendin eten, die ook tijdelijk man- en kindloos was. Ik heb kapsalon gemaakt, we hebben heerlijk gegeten en gekletst in de veranda, natuurlijk onder het genot van een lekker roseetje.


Zondag rond 12.00 uur heb ik dochterlief en 3 vriendinnen opgehaald in Zoetermeer. Er stapten 4 ongewassen, onverstaanbare en uitgeputte meiden in de auto, maar ze hebben het wel erg leuk gehad. Leuk voorproefje voor de week Appelhof op Terschelling over 1,5 week....
Afgelopen week zit er regelmatig een merel bij ons in de tuin, die probeert af te koelen door z'n vleugels te spreiden en z'n snaveltje open te zetten. De eerste keer had ik bijna de dierenambulance gebeld, maar ik begin er nu toch een beetje aan te wennen, alhoewel het een gek gezicht blijft...
Dochterlief is na het uitpakken van haar koffer en een douche in bed gestapt en manlief ging 's middags naar de verjaardag van z'n zus, dus had ik tussen het wassen door even tijd om nog twee afleveringen van The Following te kijken.
Als je zo naar de was kijkt, is het net of dochterlief een week is weggeweest in plaats van een weekend!

Zo, dat was 'm weer. Nog drie weken werken en dan vertrekken we naar Italiƫ. O, wat hebben we er zin in, zon, pasta en twee weken niets moeten.... kan niet wachten!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen