Lin's Weekly #28


En ook de laatste week voor de zomervakantie van dochterlief is voorbij! Ze heeft 5 VWO met een schitterend rapport afgesloten en is helemaal klaar voor een weekje Appelhof op Terschelling komende week. Wij moeten helaas nog 2 weken werken voordat we op vakantie gaan, maar het aftellen is begonnen!


M'n broeken gaan steeds strakker zitten en de vakantie komt er weer aan, dus sinds vorige week neem ik een salade van sla, mozzarella, tomaatjes en balsamico-dressing mee naar m'n werk. Tezamen met een speltcracker filet americain is dit een prima lunch. Verder geen koekjes meer bij de thee, maar noten en fruit, kijken of ik die 2 kg teveel er voor de vakantie nog af kan krijgen....
Dinsdagavond speelde het rolstoelteam van CSV Handbal hun laatste wedstrijd van dit seizoen. M'n vriendin, die MS heeft, deed ook mee, dus ik ben even gaan kijken. Ik heb ook een keer mogen rolstoel-handballen, het is echt niet makkelijk!
Woensdag heeft dochterlief met een paar vriendinnen een Bueno-taart gemaakt met slagroom, suiker, chocola en Kinder Bueno, in het kader van m'n te strakke broeken heb ik deze maar even overgeslagen!
's Avonds aten manlief en ik met z'n tweetjes, dochterlief ging uit eten met een vriendin. Maar wij hebben ook heerlijk gegeten!


Heerlijk, dat zonnetje dat donderdagochtend onze slaapkamer binnen scheen! Het is dat ik moest werken, anders was ik er zo weer ingedoken!
M'n koffiesnack, een handje noten en rozijnen....
Ik gebruik sinds kort weer een papieren agenda, deze is van Moleskine. Ik vind het een hele prettige agenda met op de linkerpagina de dagen van de week en op de rechterpagina ruimte voor notities. Via www.aliexpress.com heb ik verschillende leuke stickers gekocht om de boel een beetje op te leuken!
Donderdagavond weer even gecheckt of er nog wat gekke Snapchat filters bijgekomen zijn en jawel hoor, ze zijn weer te leuk!


Vrijdagochtend moest dochterlief om 10 uur voor de laatste keer naar school om haar rapport op te halen. Ik heb daardoor heerlijk uit kunnen slapen tot een uur of 9 en heb buiten in het zonnetje ontbeten.
Dochterlief kwam thuis met een schitterend rapport, er staan zelfs 2 negens op! Heerlijk, zo'n kind dat lekker kan leren en waar je als ouders niet achteraan hoeft te zitten, ik hoor heel regelmatig dat het ook heel anders kan...
Joehoe, de laatste Styletone box is binnen! Er zitten weer mooie producten in waarvan er al een paar in de toilettas van dochterlief zijn verdwenen, binnenkort zal ik deze box reviewen.
Vrijdagmiddag ging dochterlief met vriendinnen naar het strand en heb ik in en om het huis gerommeld. De veranda wordt steeds gezelliger met al die bloemetjes!


Dochterlief moest zaterdag om 10 uur werken bij Albert Heijn, ik ben gelijk met haar om 9 uur uit bed gegaan voor een rondje hardlopen. Dat was alweer een week geleden, dus het werd wel weer tijd voor een paar kilometer. Dat werden er uiteindelijk ruim 6, heerlijk om zo het weekend te beginnen!
Halverwege de ochtend kregen we een berichtje van m'n broer en schoonzus, die afgelopen nacht vertrokken zijn naar Italië. Ze hadden alleen voor de Gotthardtunnel wat oponthoud, maar konden verder prima doorrijden. Hopelijk is dat over twee weken ook zo, want wij gaan dit jaar voor het eerst 's nachts rijden...
Hoe toevallig, volgende week een extra dikke Margriet met van alles over Italië!
Manlief en ik zijn rond twee uur vertrokken naar Almere voor een feestje van onze vakantievrienden. Hij werd 40, hun dochter 10, dus vierden ze samen dat ze 50 werden. We zouden rond etenstijd weer thuis zijn, maar het was zo gezellig, dat we daar zijn blijven eten en pas rond achten thuis waren. Vond dochterlief niet erg, die had met twee vriendinnen bij ons thuis gekookt en gegeten!


Een vriendin van ons had een tasje vol met leuke en lekkere monstertjes voor dochterlief bij ons in de tuin verstopt. Er zaten ook nog wat anti-aging samples in, die mocht ik hebben van dochterlief...
Dochterlief was vannacht rond 3 uur thuis. Ze heeft geslapen tot een uur of half 12, waarna we met z'n tweetjes boodschappen hebben gedaan voor de lunch. Morgen vertrekt ze voor een weekje naar Terschelling met haar vrienden en vriendinnen en omdat ze vanavond een bbq heeft bij een vriend van haar was dit voorlopig even de laatste keer dat we met z'n drietjes hebben gegeten....
Na de lunch hebben we samen nog even de laatste spulletjes voor haar vakantie bij elkaar gezocht. Zij ging met een vriendin wat drinken op het strand en manlief en ik zijn de tuin ingedoken en hebben heerlijk van de zon en de jacuzzi genoten. Instant zomergevoel!!
Heb vandaag voor het eerst sinds vorig jaar zomer m'n bikini aangetrokken, maar dat broekje kan echt niet meer. Nu heb ik nog maar 1 goeie bikini, dus snel nog even op zoek naar een nieuwe voordat we op vakantie gaan...

Morgen gaat voor dochterlief haar vakantie beginnen en voor manlief en mezelf weer een gewone werkweek. Als alles meezit, ben ik donderdagochtend vrij en hoef ik dus maar drie dagen te werken. Met het mooie weer dat ze beloven, is dat zeker geen straf! Maar goed, eerst zien, dan geloven.... Tot de volgende Weekly!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen