Flauwekul-programma's.... sommige kijk ik heel graag!


Televisie kijken doe ik niet veel, ik ben meer een serieverslindende Netflixer.... Toch zijn er een aantal programma's, die ik (soms al jarenlang) trouw kijk. We hebben sinds een paar maanden een Horizon mediabox, dus ik kan nu op m'n gemak alles terugkijken en/of pauzeren. En dat doe ik braaf bij de volgende programma's, je mag me uitlachen! ;-)


Dit programma is op 31 december 2013 begonnen en wordt elke werkdag tussen 19.30 en 20.00 uur uitgezonden op SBS6. Ik ben echt gek op real life series zoals Big Brother, De Bus en Temptation Island, waarin 'gewone' mensen afgesloten van de buitenwereld met elkaar moeten samenleven.

M'n laatste verslaving is dus 'Utopia', waarvan ik sinds het begin nog geen enkele aflevering heb gemist. Ik ken echt helemaal niemand in m'n naaste omgeving die dit kijkt of zelfs maar weet waar het over gaat, maar ik vind het nog steeds geweldig. 15 zeer verschillende persoonlijkheden die bij elkaar worden gezet in een kale loods en met elkaar de ideale samenleving proberen op te zetten, ik smul er van! Vooral de manier waarop men met elkaar en met bepaalde situaties omgaat, vind ik interessant om te volgen. Als ik geen gezinnetje zou hebben, had ik mezelf misschien wel opgegeven!


Samen met manlief heb ik zo goed als alle talentenshows wel gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nieuwe programma 'The Next Boy / Girl Band' in eerste instantie niet zo zag zitten, maar nu ik twee afleveringen heb gezien, zit ik er toch weer helemaal in.

Ik ben niet zo onder de indruk van beide jury's, maar ben wel fan van een aantal zangers en zangeressen die op dit moment op de hot seats zitten. Maar ja, hoe lang mogen ze blijven zitten.... ik ga weer kijken a.s. vrijdagavond!



'Ik Vertrek', wie kent het niet. De afgelopen seizoenen heb ik af en toe een aflevering gezien, maar op een gegeven moment vond ik het te truttig voor woorden. Al die mensen die zo onvoorbereid met hun kleine kindjes het avontuur in het buitenland aangaan, ik vond het er te dik bovenop liggen.

Maar nadat ik dit seizoen de eerste aflevering met Sjaak en Irma heb gezien, terwijl ik ondertussen meelas op Twitter, werd 'Ik Vertrek' weer leuk! Sowieso natuurlijk door het feit dat ze nog nooit in Hongarije waren geweest, de taal niet spraken en via internet een Hongaarse bouwval kochten, maar ook door alle tweets die de lucht in geslingerd werden, echt hilarisch!

Zijn er nog andere flauwekul-programma's die ik niet mag missen? Laat het me weten! ;-)

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen