Lin's Life #1


Zo, daar is-ie dan, de eerste Lin's Life. Ik zit hier al een tijdje op te broeden, op een wekelijks terugkerend artikel met niet alleen m'n hoogtepunten van die week, maar ook met tips voor leuke blogs en gadgets die ik ben tegengekomen, het boek dat ik op dat moment aan het lezen ben, goeie quotes en muziek en de alledaagse dingen die me op dat moment bezighouden. De Lin's Weekly dekte deze lading niet, dus daarom ga ik iets anders proberen.

Ik weet nog niet helemaal hoe dit wekelijkse artikel er uit gaat zien. Elke dag kom ik zoveel leuke dingen tegen op het net, die ik te leuk vind om niet te delen, dus ik ga gewoon beginnen. Daar gaat-ie dan, Lin's Life goes viral! ;-)

Lief dagboek


Maandagochtend ben ik weer fris en fruitig aan een nieuwe werkweek begonnen. Het was erg rustig op kantoor, m'n naaste collega is drie weken op vakantie en twee andere collega's waren samen een paar dagen aan het brainstorm-zeilen (als die met z'n tweeën op pad zijn geweest, komen ze altijd terug met tassen vol nieuwe ideeën!).

Toen ik in het magazijn liep, kwam ik deze kar tegen die ergens in een hoekje stof stond te vangen. In m'n kantoor heb ik een heel mooi plekje voor deze kar, dus nadat ik één van m'n collega's heel lief heb aangekeken, heeft-ie 'm voor me naar boven gesjouwd. Ik ben er blij mee!

Dochterlief at maandagavond niet thuis, dus uit m'n werk ben ik eerst een rondje gaan hardlopen. Het was warm en benauwd, maar ze voorspellen nog veel warmer weer de komende dagen, dus dit was toch wel een perfect tijdstip. Het waren maar 5 kilometers, maar toch lekker om na een dag op kantoor op zo'n manier een frisse neus te halen.

Dinsdag tikte m'n Blogger-teller de 6.000 paginaweergaven aan. Collega-bloggers halen dit aantal met gemak in een maand of week, maar ik blog nu ruim een jaar en ben blij met elke lezer!

Donderdagochtend voordat ik naar m'n werk ging even een snelle foto gemaakt van de tuin. Hoewel de temperatuur, die deze week rond de 24 graden ligt, anders doet vermoeden, komt de herfst er toch echt aan, aan al die blaadjes te zien.


Vrijdagochtend heeft dochterlief het eerste uur vrij en omdat ik vrij ben, kan ik deze dag lekker tot een uur of 8 in bed blijven liggen. We slapen met de balkondeur op een grote kier, de zon piept naar binnen, heerlijk om zo wakker te worden!

Zaterdagochtend stap ik om kwart voor 9 de deur uit voor een paar kilometer hardlopen. Hoewel het overdag warm en broeierig is, is het 's ochtends nog heerlijk koel. Prima weer voor een relaxte 6 km!

Bij thuiskomst ontbijt ik met een glas verse jus en een schaaltje magere kwark met Superfruit Mix van AH, waarna ik ga douchen. Daarna wordt het hoog tijd om de apothekerskast uit te ruimen. Wat kun je toch blij worden van een opgeruimde kast!

Zondag is manlief creatief bezig geweest. We hadden nog een rek staan, waarvan ik een stuk gebruikt heb om een showrek te maken voor in de gang. Hij heeft hier twee gave en superhandige rekjes gevouwen, eentje voor in de badkamer en eentje voor in de keuken. Ik ben blij!

❥ Gadget love


In de VT Wonen kwam ik deze houten versterker voor je mobiel tegen. Van hout, recyclebaar en werkzaam zonder stroom, speciaal ontworpen om het geluid uit je mobiel te versterken. Ik heb 'm op m'n verlanglijstje gezet!

Indrukwekkende knuffelregen

Ik hou van voetbal, manlief heeft een seizoenskaart voor AZ en ook ik bezoek regelmatig een wedstrijd in het Afas-stadion. Ook zijn we geabonneerd op Fox Sports, dus we hoeven geen wedstrijd te missen. Ik kijk lang niet alles, maar als AZ speelt, zit ik meestal wel voor de tv.

Tegenwoordig erger ik me trouwens vaak tijdens wedstrijden. De schwalbes, de matennaaierij en het doen alsof je doodgaat als je getackelt wordt, stuit me steeds meer tegen de borst. Ook alles wat naast het veld gebeurt door zogenaamde 'fans' vind ik vaak iets om me als voetballiefhebber voor te schamen, dus daarom heb ik met natte ogen en een brok in m'n keel zitten kijken naar de actie van de ADO supporters. Echt, dit soort dingen maakt voetbal toch nog veel leuker?!

Sharing is caring

Op Bloglovin' volg ik maar liefst 721 (!!) blogs. 'Gelukkig' zijn niet alle bloggers even actief, ik blader een keer of 2, 3 per week door m'n bloglijst en lees dan vooral de artikelen die me direct aanspreken. De afgelopen weken ben ik een aantal artikelen tegengekomen, waar ik vreselijk om heb gelachen of die op een andere manier indruk op me hebben gemaakt en die ik graag wil delen:

Margo van de blog Het is Marg schrijft ontzettend leuke artikelen met een gezonde dosis zelfspot en heerlijke humor. Dit artikel over supermarktmanieren vind ik hilarisch en volgens mij kan iedereen zich hier in vinden! 


Inge van de blog Monsieur Mango heeft me attent gemaakt op een ontzettend leuk spel voor op je mobiel, waarbij je ook nog eens meehelpt om onderzoekstijd te verdienen voor het wetenschappelijk onderzoek in de strijd tegen dementie. Ik zeg, downloaden die app!!


Op de blog van José van Enjoy! The Good Life kwam ik dit recept tegen om zelf brood te maken. Dit heb ik altijd al eens willen doen, maar ik wil er eigenlijk geen broodbakmachine voor aanschaffen.... Ik denk dat ik dit van de week eens ga proberen!

Let's dance

 Mijn lievelingsnummer van deze week!!


Quote of the week

Ik sluit deze allereerste Lin's Life af met een quote, die zeer zeker op mij slaat en hopelijk ook op heel veel anderen....


Zo, dat was 'm! Ik vond het erg leuk om deze post 'samen te stellen' en te schrijven, hopelijk vinden jullie het ook leuk om te lezen!

Liefs,
Lin ✿



2 opmerkingen

  1. Ik ben dol op die quote! En je hebt een leuke week gehad zo te zien :)

    https://mygirlylifeweb.wordpress.com/
    https://www.facebook.com/mygirlylife/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was deze keer een vrij rustige week, is af en toe ook heerlijk!! ;-)

      Verwijderen